luni, 23 aprilie 2012

Un semimaraton cat un sezon

Dupa Semimaraton-piatra-mare si Postavarul night au urmat multe pastile, cel putin atat de multe injecti, alergii si multe altele. Am hotarat intr-un tarziu sa alerg la Cluj la semimaraton sa vad cum mai stau cu alergatul nu de alta dar imediat vine eco peste mine si acolo nu ma pot juca.
Am participat la Cluj cu gandul ca daca voi cadea aici o sa-mi reevaluez lista de concursuri pe anul asta:)) pentru ca  nu ma pot juca, cu unele lucruri la nesfarsit.
Am plecat cu stopul din Brasov, am mers blana pe ritmuri de manea :(( am ajuns la Cluj in jurul orei 13 destul de devreme pentru a merge direct spre stadion asa ca m-am plimbat putin prin oras. Am mers la stadion mi-am ridicat kitul de inscriere am lasat niste flyere cu Brasov Marathon(va astept la start:P)  si asteptam sa mai apara lumea care numai venea:)). Intre timp  ma intalnesc, cu cativa prieteni de la RoClub printre si tipul care imi zice AKI:))(Bogdan) in compania lor ma duc sus la etaj la pasta party. Despre paste nu pot sa spun decat ca au fost senzationale, am mancat 3 porti:)).Am mai stat putin pe la stadion dupa care am plecat spre locul unde stateam(multumesc Voichita de gazduire) pe un drum stiut doar de mine:)). Intr-un final am ajuns unde stateam am mers mi-am luat ceva de mancare si m-am retras spre casa. Pe seara am iesit putin in oras cu Geta si Florin la Cetatuie si apoi prin centru, pe la 23 ma retrag la somn.
Ziua de duminica, ziua cea mare,:)) ma trezesc dimineata sa am timp sa ma pregatesc, prind cel mai scurt drum spre stadion fapt care ma face sa ajung destul de repede la stadion, ma intalnesc, cu toata lumea buna mai stam de povesti si fara sa-mi dau seama mai sunt 10 minute pana la start, un pic, cam tarziu dar niciodata nu e prea tarziu asa ca imi incep incalzirea.
Startul cursei ma gaseste langa Bogdan, ne-am propus acelasi timp(1.40) si am hotarat de ieri ca vom alerga impreuna sau cel putin voi incerca sa alerg in ritmul lui:D. Plecam intr-un ritm bun, poate un pic prea tare pentru mine, realizez ca pana acum nu prea am alergat pe asfalt, experienta de la Gerar nu se pune asa ca in afara de o stafeta la BIM si un cros nu pot spune ca am alergat asfalt:)). Pe la km 4 simdromul Postavarul night se intoarce si ma bantuie:)) Bogdan se duce in fata eu raman putin in spate incercand sa-mi revin, reusesc intr-un final sa scap de el si imi contiunui cursa chiar daca au inceput sa ma arda talpile un sentiment nou pentru mine:))incep  sa am cosmaruri care il implica pe "prietenul meu cel mai bun": asfaltul fiecare bucatica de pamant pe care o gasesc pe langa Somes e o binecuvantare:)) alerg pe langa Somes si ma gandesc, ca mai degraba as inota in el decat sa alerg pe strada:)). Termin prima tura in 51 de minute un timp bunicel avand in vedere ca mi-am propus 1:40. Plec in a doua tura chiar dupa primul km aud  de pe margine: hai Iulian!! hai CPNT!! hai Brasovul!! e  Zsolt Kovasc(ii multumesc pe acesta cale) incurajarile lui mi-au dat aripi o perioada scurta. Pe la km 15 insa constat ca am muschi blocati:(( incerc sa-mi amintesc, cand am luat ultima aspirina: renunt repede imi dau seama ca a trecut mult timp de atunci:)) bine ca am o cutie intreaga pe geam:D:)) incerc sa dau cu apa, sa dau pumni am auzit eu la cineva ca functioneaza insa e prea tarziu, fac greseala sa ma opresc intr-un post, cel mai greu lucru plecarea de pe loc parca as avea motor diesel si as fi stat mult in frig:)) ajung la partea in care se alerga pe langa Somes as inota putin in el:)) doar, doar imi voi reveni:)), intru pe stadion ma gandeam ca final o sa sprintez:)) poate data viitoare!!:))
vad ceasul 1:46 destul de bine, pentru un prim semimaraton, un rezultat care ma face sa privesc increzator spre celelalte concursuri unde vor fi urcari:D coborari:D si sper cat mai putin plat:)). Am plecat spre casa cu Marian, Geta si Andreea (multumesc de drum) dar inainte de lucru asta am dat un interviu la antena 1 sper sa-l vad si eu pe undeva:D:)).
A fost o experienta interesata care cu siguranta se va repeta:D, nu in ultimul rand felicitari organizatorilor, a fost un concurs reusit pe toate planurile si tuturor participantilor in special stafetei din Brasov-locul 3  cu un al doilea schimb senzational facut de Biolan.:D

2 comentarii:

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...