marți, 11 octombrie 2011

Maratonul International Bucuresti



Totul a inceput la MPC cand mai in gluma vorbesc cu Razvan sa facem o stafeta la MIB, e de acord cu conditia sa mai gasesc eu inca 2 alergatori.Eu unul nu prea m-am straduit asa ca povestea noastra incepe cu putin inainte la Ciucas Trail Runnig cand dupa premiere o parte din organizatori s-au gandit ei asa putin si au zis sa vina sa stea "in jurul focului"la o cantare si printre organizatori astia care au ales sa-si petreaca noaptea "in jurul focului"se aflau: MI si Loria niste fete foarte de treaba alaturi de care am stat"in jurul focului" la cantare pana tarziu in noapte.
Sa revenim in zilele noastre acum:))intr-o zi tot vorbind cu MI aflu de la ea ca un coleg de munca pe numele lui Florin ar vrea el sa participe la stafeta, eu imediat ma gandesc sa-l cooptez in echipa, intre timp Razvan renunta la ideea de a alerga pe asfalt, ceea ce insemna ca eram doar 2 in stafeta, eu ma gandesc ca Ionela o fata care alearga pe la maratoane prin vai si pe creste ar putea sa alerge si ea macar 10 km cu toate ca asfaltul din Bucuresti nu se compara cu panta de la Diana:)), Florin se gandeste ca fratele lui Leo ar putea alerga intr-un schimb al stafetei plus ca stafeta noastra avea si 2 antrenoare de prima mana : MI si Loria. Asa s-a nascut "I sparg you Kenya"cu numele de concurs"I sparg you" despre nume nu am voie sa fac declaratii:)) le las pe MI si pe Loria sa dea mai multe detali, eu o sa continui povestea.
Am plecat vineri spre Bucuresti pentru a avea timp sa ma odihnesc sambata, ajung destul de repede in Bucuresti si pe la 8 eram deja la Ionela(caruia ii multumesc de gazduire:D). Timpul trece pe nesimtite, dimineata timpul trece si mai repede, vremea nu da deloc semne bune si pe la 16 ma intalnesc cu Florin la metrou pentru a merge impreuna in Piata Alba Iulia pentru a ne inscrie si a ridica kitul de start. Dupa ce terminam toate formalitatile acolo suntem bagati direct in sedinta de catre cele 2 antrenoare pentru a pune la punct ultimele detalii si stabili tactica:)), Florin prinde putin mai repede strategia si dupa sedinta din Centru vechi el are liber sa plece acasa, eu unul mai tre sa dau o lucrare de control pe langa Universitate pentru a putea ajunge la testul final de la Verzi de acasa:))Grea viata de lider!!!Dupa lupte seculare care au durat 2 ore:)) reusesc sa plec spre Militari locul unde era ultima sedinta:)) reusesc sa trec nici eu nu stiu cum si de sedinta asta si sunt gata de start.
Duminica plec impreuna cu Ionela de la Verzii de acasa reusim sa ajungem cu 5 minute inainte start, nu prea a avut Ionela timp de incalzire dar acest lucru nu prea a afectat rezultatul ei reusind sa scoata undeva la 55 min pe tura, al doilea schimb in stafeta a fost Florin care a reusit sa alerge undeva la 59 min, al treielea a fost Leo fratele lui Florin care a facut undeva la 55 de min iar in ultimul schimb am eu care am facut undeva la 50 de min, despre cei 10 km alergati de mine pot sa zic , ca m-am simtit destul de bine am incercat sa-i incurajez pe cei pe care ii depaseam stiind ca la final sunt asteptat de intreaga echipa plus suportul antrenoarelor care au reusit intr-un final sa ajunga:)), plus de cel al lui Luci, care a venit tocmai de la Brasov cu masina pentru a sustine participanti. Dupa finish am plecat spre Centrul vechi unde am tinut o ultima sedinta tehnica impreuna cu Florin, Loria si MI dupa care am plecat spre casa ascutand la player unul din hiturile celor de la CASA CU PRIETENI:link
A fost un weekend relaxant petrecut printre prieteni alaturi de care m-am simtit foarte bine
Ultimele pregatiri:

Start!!!
Bine Eugen!! Felicitari!!!:)

Impreuna cu Florin alaturi de staful tehnic:)

Numai am rabdare!! vreau sa alerg:))

Ultima parte a fost cea mai grea:D

Nici daca vroiam sa ma opresc nu puteam:

After race party:

3 comentarii:

  1. Bravo pt.timpul scos.Daca fortam toti un pic cred ca puteam sa ajungem pe locul 20.La anul v-a fi sigur mai bine

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari si tie :) nu am mai apucat sa te felicit:D la anul cu siguranta o va fi mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. bravos, dragii mei...inca o data. va felicit si sunt mandra ca am avut ocazia sa formez aceasta echipa. la cat mai multeeeeee !

    RăspundețiȘtergere

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...