joi, 3 mai 2012

Antrenamente Ecomarathon

Ecomarathonul bate la usa mai sunt cateva zile pana la el asa ca sambata am plecat in prima tura dupa mult timp..nici numai stiu cand a fost ultima tura:((. Am fost in Crai pentru 2 zile impreuna cu Cornel, Amalia, Oana, Andrei, George si Mitica. Am mers destul de incet probabil si datorita rucsacurilor grei din spate:D:)) deoarece nu am spus pana acum: a fost o mini tura aniversara prima dupa 2 ani:)). Am plecat din Zarnesti pe o vreme care seama tot mai mult cu vara lucru care nu face decat sa ma bucure:D, am mers lungul forestier din Prapasti care a trecut destul de repede din cauza ca am tot vorbit despre cele intamplate avand in vedere ca nu ne-am intalnit in ultimul timp:) pana in Table unde bineinteles a urmat o pauza de apa:) si de acolo am continuat pana la "refugiul aniversar" unde s-a dezlantuit distractia:)): am mancat, am jucat un rentz si bineinteles momentul mult asteptat al seri: am cantat :D:)) multe si nevrute:)) fiecare in ritmul lui:)) dar a iesit super bine pana la urma:D.
Duminica am plecat din "refugiul aniversar" si tot mergand noi asa ne-am gandit sa nu mergem pe unde am venit ci sa mergem pana la Curmatura ca doar  nu m-oi duce la ora 3 acasa mai bine sa ajung pe la 8:)). Asa ca din  Table am luat-o spre Curmatura pe un drumeag pe care nu-l mai facusem pana acum si am mers si am tot mers:)) pana am ajuns la Curmatura intr-un final:)) in jurul orei 3, mult a fost pana acolo:)) Ajunsi acolo m-am gandit impreuna cu Andrei si George sa urcam si pana pe Piatra Mica ca doar de multa vreme am zis ca tot merg si nu am ajuns:)). Zis si facut acum am mancat si am inceput urcarea spre Saua Crapaturi si tot in sus pana la cruce numai ca surpriza pentru mine ajuns sus constant ca crucea e la mama naibi:)) si dai prin jnepeni si poieni:)) ca doar nu m-oi intoarce inapoi de aici:)). Intr-un final am ajuns si eu la destinatia finala de aici alta distractie coborarea si nu orice coborare una din cer in gat:)), ma tin de ceilalti cu toate ca nu sunt un fan la coborarilor de genul:D. Ajungem in Zanoaga unde il intalnim pe Clau, un salut si plecam mai departe tre sa-i prindem pe ceilalti asa ca mergem un pic mai alert:D lucru pentru care ne cam injura George:)), ajungem jos trecem pe la Gura Raului bem o bere si plecam spre gara unde "invatam" de la o batranica cum se fac bani in ziua de azi:))
Luni ziua cea mare,ziua antrenamentului oficial, toti bugetari sunt liberi  asa ca eu lucrez:))vorbesc cu: Cornel avand in vedere ca e maraton sa facem un antrenament pe masura: numai bine: am eu o gradina de sapat:)),Mitica in zi de gratie bine ca nu alerga la Eco ca se batea cu Balan:D:)), Andrei ca si mine dupa munca mai merge un pic asa de relaxare:)) Amalia la sustinere si bucatarie :D foarte bune gogosile:D. Am atacat prin invaluire:)) mai o pauza, o gogoasa, o gluma, o barfa in 3 ore "s-a sapat":)) gradina intre timp au aparut si Oana cu George care a varuit in ziua aia vreo 1000 de pomi:)). Am stat la un vin, un cartof prajit, o carte si bineinteles o gogoasa:D
Marti ziua, zilelor:)) ziua de 1 mai toata lumea este libera deci putem iesi pana in Ciucas sa ne miscam putin:)), am plecat 9 oameni ca in nici o tura organizata de mine:)) am fost Florin , Manu, Sorin, Oana , Andrei, George, Ruxi si Bogdan am urcat din Babarunca pe un forestier marcat cu un triunghi galben"obosit" am iesit sub releul Bratocea loc in  am continuat pe creasta principala  unde ne-am bucurat de superbele peisaje care sa zareau:Bucegi ,Grohotis,  Baiului, Piatra mare pana si Craiul se vedea la un moment dat pana pe varf unde ne-am intalnit si cu ceva alergatori care bineinteles ca au fost invitati in 19 mai la Brasov Marathon.Si un scurt concurs:)) Am coborat la cabana, o coborare destul de plina de zapada unii dintre noi chiar simtind asta, am ajuns intr-un final toti  am mancat un sandwiciulet:)) si am lenevit la soare:)). Am plecat pe sub Tigai bucurandu-ne de portiuni intregi pline de branduse care alternau cu cele albe ajunsi in Saua Tigailor am coborat spre Saua Teslei, poiana Teslei si Babarunca inapoi la masini.
Au fost 3 zile relaxante petrecute in mijlocul prietenilor alaturi de care m-am simtit minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...