luni, 31 octombrie 2011

Crosul Aripi deschise!!





Am aflat de inintiva la BIM si nu mi-a luat mult timp si m-am decis sa particip cu toate ca nu sunt un mare al asfaltului din Bucuresti( care vb aia: nu-i ca panta de la Diana). Despre cauza puteti gasi mai multe detali aiciAm plecat vineri in jurul orei 3 cu stopul am schimbat odata in Ploiesti iar seara in jurul orei 7 eram la Obor in asteptarea Catalinei(careai ii multumesc si ii cer scuze pentru deranjul creat:))) care reusise sa fuga de la munca. Seara a continuat intru-un pub de la Universititate ca mi-a adus aminte de "Scottish" in jurul orei 2 ne bagam la somn. Dimineata ne trezim cu greu pe la 7 si plecam spre IOR spre zona de start unde trebuia sa ne validam inscrierile si sa platim taxa. Emotiile sunt mari si chiar inainte de start reuseste sa ajunga si echipa tehnica formata din Dna antrenoare principala: Mi insotita de Dna antrenoare secund:Loria carora le multumesc pentru toate incurajarile:). Despre concurs in sine ce sa zic nu m-am simtit fizic prea bine pe primele doua dar incepusem sa-mi mai revin pe final. Dupa aceea rolurile s-au schimbat eu devenid antrenor principal:)) pentru Mi care a alergat impreuna cu Silva la cursa de 3km, dupa ce s-au terminat toate cursele am fost de am mancat ceva ne-am reintalnit cu Catalina l-am intalnit si pe Mihai si am pierdut timpul prin parc si bineinteles ca am mancat in parcul cu: mancare, statuie Eminescu si dans:) dupa care am plecat spre casa. Dupa dush binemeritat am plecat spre pub-ul de la Universitate unde am stat pana tarziu in noapte. De acolo am plecat spre casa, unde uit sa dau ceasul inapoi si ma trezesc la 4 in loc de 5 si plec spre metrou - Brasov impreuna cu Loria si Bebe carora le multumesc de drum. A fost un week end de relaxare petrecut in compania unor prieteni!!
PS: Felicitari: Catalina, MI!!!! si Ionela pentru timpi scosi:)
Multumesc Catalina pentru cazare si MI si Loria pentru incurajari.
Nu in ultimul rand felicitari organizatorilor pentru initiativa si pentru organizare:D
Repede poza ca vine startul...
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1... start:)
Nu e MI ca aleraga prea bn:))...ba ea e:))


Asa...
Sau asa..:-?




Bine Ionela.. mult prea bine Ionela:))
After picture sesion:






Park sesion:


Food sesion:D:)





2 comentarii:

  1. Felicitari!! :)
    As veni si eu editia viitoare...
    Spor in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim!!! pana la viitoarea editie mai sunt o gramada de concursuri la care poti merge , primul e in Brasov, sambata...

    RăspundețiȘtergere

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...