joi, 30 mai 2013

Duatlon de weekend


Sambata am fost laCristian la  Stejari seculari primul concurs de mtb dupa mult timp as putea spune ca primul  concurs de mtb:P avand in vedere ca am fost doar la Prima evadare:).
Am participat la proba scurta 3 ture, am plecat sambata dimineata din Sacele ca sa am timp sa-mi fac incalzirea pana acolo:) , ajuns acolo m-am inscris si am mai dat o mana de ajutor la pregatirea postului de alimentare..dupa care m-am pus direct la start nu am mai facut recunoasterea traseului:) dar am timp in 3 ture:)) asa ca strat:)  a fost un concurs fara prea mult istoric, m-am miscat si e tot ceea ce conteaza am terminat undeva la 2 ore si un pic:) un timp numai bun pentru mine:)) despre organizare: destula de buna pentru o prima editie cu cateva lacune pe care organizatori le stiu cel mai bine:)
Duminica m-am trezit la o ora in care altii inca nu se culcasera:)) asa ca pe la 7 eram in Zarnesti sa mergem la o plimbare :))  daca tot ne-am dus am luat  un joagar, o sapa si un topor:))cu noi ca cine stie ce gasim prin padure:))a iesit un filmulet bun:)) am ratat partea cu "lumina si apa" din motive tehnice:))Luci cu Andrei si Pepi s-au plimbat prin alta parte dar asta e alta poveste:)numai bine!!:)poteci cu soare!!:)
jogarit from Coserea Iulian on Vimeo.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...