miercuri, 22 mai 2013

Locuri dragi si ture faine:D



Sambata dupa mult timp am reusit sa ajung pe Valea Doftanei cu bitza:d am plecat impreuna cu Horia la o ora la care vorba aia lumea mai avea cateva ore de dormit dar  lucru asta nu ne-a impiedicat sa trecem de rezervatia de la capat de Sacele si sa intram pe drumul de Valea Doftanei pe care l-am ratacit un pic si a trebuit sa bagam un push bike:) dar tot raul spre bine  am iesit in varful pasului Predelut de acolo...40 de km de coborare...nu exista cuvinte pentru asa ceva....ajunsi in localitatea Valea Doftanei am mancat niste banane si am continuat prin Secaria la care am ajuns dupa o urcare si o coborare care ne-a facut sa uitam de oboseala acumulata pana acolo...de acolo pana am continuat pana in Comarnic unde am ajuns un pic uzi din cauza unei rafale de ploaie ...asa ca nu am mai continuat pe sosea si am asteptat trenul. A fost o iesire foarte relaxanta..o sa mai revin pe Valea Doftanei cu bitza mi-a placut la nebunie:)) locurile sunt foarte pitoresti acolo..., lumea buna.....imi e dor sa ma salute toata lumea pe strada...sa  pot lasa bitza nelegata in fata magazinului fara sa fiu stresat ca o ia cineva:).
Duminica am fost in Bucegi impreuna cu Nico, Manu, Antonio si Gabi pe una din vaile care imi plac la nebunie Gaura..zapada inca mai e prezenta de la Moara Dracului mai  sus dar nu ne-a pus probleme deloc, ajunsi in Omu am mancat ceva si am coborat pe Ciubotea ... despre valea asta numai spun nimic imi place la nebunie:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...