miercuri, 5 iunie 2013

Fagaras de luna mai


Weekendul trecut am fost in Fagaras la Suru pentru a vedea noua cabana.
Am plecat vineri din Brasov pe ploaie , nu prea aveam chef dar parca stiam ca odata ajunsi acolo..:) vremea va fi buna:P.
Am fost impreuna cu Gabi, Cezar, Antonio, Max, Luki, Vlad, Manu si Nico dupa multe opriri pe drum:) si o urcare scurta la lumina frontalei am ajuns la cabana unde am fost intampinati de Nea Fane super cabanierul de acolo:), dupa o cantare scurta ne-am bagat la somn unii dintre noi la cort altii la cabana.
Sambata am plecat in tura pana la lacul Avrig de unde ne-am intors inapoi spre cabana, ne-am mai jucat ceva jocuri de cabana:P iar odata cu seara si cu sosirea celor din Medias a inceput cantarea care a continuat pana tarziu in noapte..
A doua zi ne-am trezit am mancat si am plecat spre casa..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...