marți, 8 mai 2012

Ecomarathon 2012

 Aventura mea  la Ecomarathon a inceput vineri dupa masa cand am plecat spre Moeciu impreuna cu Marian, Geta si Andreea(multumesc de drum), asteptarile sunt mari din partea mea (ori fac 5 ore - ori fac 7 nici de cum 6:))) desi daca stau sa ma gandesc in ultima luna in afara de Semimaratonul de la Cluj si Antrenamentele pentru Ecomarathon nu am alergat deloc venind dupa perioada de tratamente si repaus.Cu toate astea cred ca nu numai faptul ca nu am mai alergat a fost de vina pentru rezultat ci si unele probleme pe care le am cu lenea:))m-au facut sa clachez in acest concurs, dar sa incepem cu inceputul
Am ajuns vineri seara, in Moeciu un oras in care era forfota mare peste 1000 de oameni:concurenti, voluntari, suporteri si organizaroti toti prezenti pentru Ecomarathon un eveniment care numai are nevoie de nici o prezentare; mi-am pus repede cortul la Centrul de Ecologie Montana si m-am dus spre centru pentru a ma intalni cu ceilalti participanti si a sta de povesti, lucru care imi place foarte mult la evenimentele de acest fel. Mi-am ridicat kitul de start si impreuna cu Cornel si ceilalti CPNT-isti  ne-am dus sa bem o bere:)) ca sa fim hidratati a doua zi:)). Seara a trecut destul de repede si nu trece mult si ne mutam la Centrul de ecologie montana, desi e ora 10 nu prea imi e somn:)) asa ca iau parte si la sedinta tehnica a voluntarilor, se face 12 nu imi e somn:)) dar totusi ma duc la cort poate reusesc sa adorm si eu:)).
Ma trezesc a doua zi mananc repede niste paste o banana si incep incalzirea mai este jumatate de ora pana la start nu am timp de pierdut:)), ma duc in zona de start mai salut lumea si ma asez in grupul din fata  alaturi de Cornel, mi-am propus sa plec repede, numai sa si reusesc:))
Bucla 1 - bucla sperantei la finalul eram cu  10 minute in timpul propus, conform unui ceas...am plecat destul de incet nu reusesc sa-mi gasesc un ritm al meu, ma uit la toti ceilalti cum ma depasesc sau cum ies din aria mea vizuala, as vrea sa alerg un pic mai tare dar simt o stare de oboseala si nu vreau sa fortez fiind abia la inceput. Trec de toate posturile aflu bineinteles ca, Cornel e in fata nici nu trebuie sa intreb...:)). Merg un pic mai tare pe coborare imi place la nebunie as cobora o zi intreaga:)) ajung jos in 1.35 pierd cateva secunde pana imi recuperez betele pe care le lasasem in start..si plec spre ..
Bucla 2 - bucla agoniei sau bucla in care lenea a fost mai puternica decat pofta de alergare...plec in acelasi ritm in urcare as vrea sa merg putin mai tare dar starea de oboseala persista, am unele probleme cu noi adidasi ..le ignor pana in momentul in care simt o pietricica care cu siguranta nu are ce cauta in ei..:)) ajung in cheile Gradistei de jos de aici incepe o urcare pe care nu o abordez cum trebuie  si desi simt ca pot mai mult nu reusesc sa cresc viteza... drept urmare ma chinui putin sa ajung sus:))...ajuns sus aflu bineinteles ca, Cornel e in fata din curiozitate intreb si timpul: 10 minute... nu ar fi asa de mult dat fiind ca mai e cam inca atat din cursa..ma mobilizez si plec pe bucla in jurul partiei de biathlon.. prind un "trenulet" din urma, lucru care ma face sa nu ma mai gandesc la marcaje:)) mi s-a parut mie ca directia nu-i buna dar instictul de turma functioneaza... asa ca ne-am dus si dusi am fost...:)) pana la momentul in care sunt intrebat de cei din fata daca am mai vazut marcaje...e clar!! hai inapoi:)) reintram pe traseul si in momentul in care am intersectat traseul vechi se produce inevitabilul...arunc prosopul.. sau mai spus lenea invinge pofta de alergare....termin bucla 2  cumulat cu prima in 3.56....intru in
Bucla 3 - bucla visului:)), la prima editie l-am gasit pe Mihai intins la umbra putin mai jos de Gutanu, ma gandeam ce viata pe unii:)),de atunci la fiecare concurs m-am gandit la lucru asta:))... plec in bucla dupa ce sunt gonit :)) din start de Mitica si Cezar pentru ca Cornel "e la doar 20 de minute in fata" ma umfla rasul cum sa recuperez atat in 14 km nici autobuzul de creasta nu ma poate ajuta:)) si cu lenea asta putea la fel de bine sa aiba 2 minute ca tot nu conta:)) imi reiau alertul pas de rata:)) calc de 2 ori intr-un loc si odata la miljoc:)) nu ma grabesc nicaieri sunt cu zambetul pana la urechi:))si cu gandul la o pauza bine meritata mai jos de Gutanu:D, sunt ajuns de diversi oameni cu, care alerg doar pentru ca nu am loc sa ma dau deoparte:)) ajung in Bangaleasa..imi iau ceva merinde de la alimentare si incep urcusul spre poiana Gutanu un urcus care imi place la nebunie in orice stare as fi:) ma opresc undeva aproape de iesirea in poiana mananc bine, beau apa, stau putin la soare daca tot nu vrea sa ploua sa ma bucur de soare atunci:)), plec mai departe tot cu gandul ca poate mai e vreun cunoscut in spate.. daca nu in ritmul in care merg fac exact 7 ore:)), cu vreo 4km inainte de finish sunt ajuns de Florin si Luci ma bucur sa-i vad incepusem sa ma cert singur de plictiseala:))aveam nevoie de cineva cu, care sa mai vorbesc:D si lumea era foarte grabita in general:)). Incep sa alerg alaturi de cei 2care vor sa scoata sub 6.30, stabilim ca vom termina impreuna in ordinea tricourilor de la stanga la dreapta: rosu , galben si albastru:)), terminam in 6.20..
Dupa aia am fost pe terasa am baut o bere , am mancat paste, am impartit flyere cu Brasov Marathon si bineinteles am asistat la premiere si la tombola de dupa unde surpriza am castigat un cos de la Delaco.
Seara  am petrecut-o la Centrul de ecologie montana in jurul focului pe acorduri de chiatara, noaptea tarziu in loc sa plec spre cort am plecat spre Sacele alaturi de Eugen(multumesc de drum).
Felicitari participantilor, in special celor de  la CPNT: Teo -locul 2 la open cros, Balan-locul 2 la categorie, Cornel, Vlad Manu si Razvan.. voluntarilor si organizatorilor.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...