marți, 15 mai 2012

Team building CPNT-Survial

 

  Ideea de team building ia venit lui Cornel care mi-a propus si mie sa ma bag la organizare. Locatia o stiam dar eu unul numai fusesem in zona deci majoritatea probelor au cazut in sarcina lui. Singura problema era faptul ca in ultimul timp nu am avut membrii noi deci trebuia sa facem recrutari printre membrii simpatizanti:)) care nu sunt multi:)) asa ca am invitat pe toata lumea cine a venit bine cine a zis ca nu i-am mai invitat odata pana au acceptat:))
Totul a inceput miercuri seara cand am tras la sorti echipele: am adunat 30 de membri pe care i-am impartit in 6 echipe , joi Cornel urmeaza sa faca cunoscuta harta dupa care participanti vor trebui sa se orienteze pentru a ajunge in tabara de baza.
Aventura a inceput vineri cand am plecat spre in trenul groazei:))dar adevarata aventura a inceput dupa ce am ajuns in Racos sau Tara tantarilor cum am constatat pe propria piele. Am plecat spre tabara cu gandul ca nu sunt decat 2 km asa cum mi-a spus mie Cornel,cred ca au fost cei mai lungi 2 km din viata mea de fapt erau vreo 6-7:)) ajuns in tabara am plecat direct spre pestera Hotilor pentru a monta postul de acolo.. a fost un drum lung copii care au venit ne fiind siguri niciodata ca sunt pe drumul cel bun:)), am montat si ne-am intors in tabara pentru ca primi participanti intelegand harta incepeau sa ajunga in tabara.
Seara a trecut facand diverse glume in jurul focului despre probele de a doua zi:)) si bineinteles asteptand participanti care au venit pana tarziu in noapte. Am stat pana pe la 2 cand m-am dus la cort dar nefiindu-mi somn m-am reintors la somn unde a continuat distractia:D.
Ziua de sambata, ziua cea mare:D m-am trezit destul de devreme pentru a merge impreuna cu Cornel si copii pentru a monta probele pana se trezesc, ceilalti pentru a nu strica surpriza:D. M-am reintors in tabara unde m-am chinuit sa rod 2 feli de cascaval si un mar, am tinut sedinta tehnica in timp ce Cornel facea sedinta tehnica cu copii, arbitrii nostri.
In jurul orei 11 marele start, fiecare echipa are un arbitru care ii va imdruma spre probe, eu cu Cornel urmand sa stam pe zona:D. La inceput am umblat pe la fiecare proba in parte dupa care m-am dus la traverseul peste Olt piatra de incercare:D pentru a face poze si a ajuta atunci cand este nevoie.
Rand pe rand fiecare echipa a facut toate probele in urarile noastre:)) toti promitandu-ne ca la sfarsit o sa trecem Oltul inot:)).
Probele s-au incheiat destul de tarziu pe la 23 cred ca a terminat ultima echipa:) dupa care distractia a continuat in jurul focului, inainte sa merg spre somn am premiat echipa spionilor:))pentru buna reprezentare din aceea zi:).
Duminica m-am trezit destul de tarziu pe la 10:30 am facut premierea, Cornel inca resimtindu-se dupa noaptea trecuta. Dupa premiere am plecat spre gara pentru a prinde trenul.
A fost un eveniment reusit spun eu in care cred ca am reusit sa facem oameni sa se cunoasca putin intre ei.
Felicitari tuturor "survialor":D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...