luni, 30 decembrie 2013

Ultima tura din an



Adăugaţi o legendă
Pastrand traditia ultima tura CPNT din an a avut loc in Masivul Piatra, anul acesta nu am fost la fel de numerosi ca in anii precedenti dar totusi am fost insositi de vreo 7 prieteni de ai lui Ruxi ceea ce a mai echilibrat balanta:)) in favoarea lor ca au fost mai multi:)). Traseul a fost clasic : 7scari-sampanie in varf-Familiar.
A fost un moment de tras linie dupa un an lung si greu, cu bune si rele la finalul caruia m-as incumeta sa spun ca am mai crescut un pic; dar cine sunt eu sa spun lucru asta? deasemenea am  facut planuri mari:)) pentru anul care sta sa inceapa,la lucru asta sigur nu ma intrece nimeni:D, ce sa mai spun atat;
multumesc, celor care m-au sustinut anul acesta: CPNT, SPONSER, BUFF si LIVEZILE DOBRINOIU sper sa mai sustina si de acum incolo:D numai bine!!! si un scurt plugusor





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...