marți, 14 ianuarie 2014

Plimbareli si plimbarici:)

Vrand sa profit de faptul ca iarna tot intarzie sa-si faca simtita prezenta ceea ce nu e un lucru chiar bun sper sa se remedieze odata!!!:) sambata am iesit la o plimbare impreuna cu Anca, Carmen, Gabi si Doru traseul a fost  din Moeciu ca tot am avut masina:)) Mandru de acolo am continuat spre Vf. Sf Ilie dupa aia am trecut peste Dudele si Bucsa si am coborat pe culmea Barbuletul vremea a fost superba, as fi preferat totusi sa fac tura pe schiuri dar nu a fost sa fie:D
Duminica am fost cu Nico si cu Manu la o plimbare pe Tampa si prin "imprejurimi" ajungand pana in varful Postavarul la un moment dat doar, doar o sa inceapa sa ninga:)) de acolo o scurta pauza la cabana si lungul drum inapoi spre casa:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...