miercuri, 11 decembrie 2013

Tura aniversara


Ultimul week-end din noiembrie este dedicat turei aniversare CPNT anul acesta locatia a fost cabana Lomas dim Muntii Calimani prilej numai bun de a ne aminti de Atacul Orientarilor:)).
Sambata am plecat de la cabana spre statia meteo Retitis cu o scurta oprire la cascada Lomasita

lume multa, mult prea multa ca sa-i enumar pe toti spun doar ca odata ajunsi in varful Retitis impreuna cu Paula, Ingrid, Smendre, Andrei si Serban am continuat spre vf.Pietrosul numai ca, cum spuneam daca merg in Calimani trebuie sa merg prin jnepeni:)) asa ca, cumva am pierdut poteca si am bagat o boschetareala prin care eram doar cu gandul la celebra zicala, din Atacul orientarilor: "unde e poteca??? scoate maceta:D", iesiti in saua Negoiu am mai mers putin spre Vf. Pietrosul pana in momentul in care ne-amdat seama ca nu am mai ajunge pe lumina pe varf si cum nu ne puteam intoarce pe acelasi drum am luat-o pe altul normal ca nu cel bun dar au pic mai bun ca, cel pe care am venit.
Odata iesiti in traseul marcat am vazut ce ditai poteca bine marcata era:)) dar ramane pe data viitoare..:) am purces spre statia meteo de unde a urmat o lunga coborare spre cabana:), seara a continuat cu dubla sarbatoare: Sf. Andrei si 40 de ani CPNT Brasov.


Duminica am plecat spre casa doar ca am facut un scurt ocol pe la Alba-Iulia pentru a cinsti ziua de 1 decembrie:)  La multi CPNT!!! si La mulţi ani, Romanie!!! decembrie ne face sa fim mai buni!!!:)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...