vineri, 13 septembrie 2013

Voluntar la UTF


UTF concurcusul dupa care am invatat atatea anul trecut...atat de multe incat nu puteam lipsi anul asta..:) chiar daca nu am avut un an prea bun din punct de vedere al participari la concursuri (lumea incepe sa creada ca m-am angajat voluntar la toate):)) totusi am hotarat sa merg voluntar la UTF de ce? pentru ca stiu ca e o experienta care imi va prinde bine odata:)) pana atunci ma antrenez la intimidare :))zi s si facut sambata dimineata m-a gasit urcand spre Negoiu cu un rucsac, care aducea mai mult a Atacul orientarilor decat a orice alta tura dar odata ajuns acolo las totul iau cu mine doar steagul Sponser pe care trebuie sa-l pun in Portita Caltunului dupa ordinele sunt clare nu trebuie sa ma grabesc pana in Capra unde e postul meu cam departe dar ajung eu cumva pana acolo dupa ce mai las pe drum cateva steaguri..:) dupa ce trec si ultimi pe acolo cobor spre tabara dupa o zi destul de lunga:) dar maine e o noua zi :)) asa ca mananc ceva si merg spre refugiul Salvamont la somn..
Dimineata vine destul de repede asa ca urcusul spre Fereastra zmeilor merge un pic, cam greu...doar caprele pe care le mai zarim spre Arpasul Mare parca ne mai trezesc la realitate:D...ajungem la Podu Giulgiului de unde alimentam cu apa pentru postul din Vistea...lung e drumul pana acolo si odata plecat de acolo sa-mi ia rucsacul vantul si  altceva nu :))urmeaza drumul spre Fereastra Mica unde e postul meu..sunt ajuns de cateva echipe dar nu e important imediat dupa Saua Racorele... se vede Fereastra asa ca urmeaza asteptarea echipelor si odata ajunse toate lunga coborare pana la Sambata  unde dupa premiere urmeaza drumul spre casa.
Despre organizare nu spun prea multe doar ca e un concurs marca Lucian Clinciu..si am mai spus ca tot concursurile lui Luci sunt etalon in tot ceea ce priveste organizarea. Felicitari volunarilor si participantilor.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...