luni, 26 august 2013

Plimbare cu bitza


Weekendul asta nu am facut mare lucru dar cu toate astea  incep sa-mi revin:))..mult timp a trecut din iunie!! grea perioada...accidentare dupa accindentare:)) dar niciodata nu e prea tarziu ...au inceput sa treaca si degetele de la picioare in sfarsit incep sa  scap!!!:D duminica am fost cu George intr-o plimbare cu bitza, am fost  alergati de ploaie practic:)) prin Tarlungeni-Budila-Prejmer(pauza de o bere) -Harman si de acolo peste campuri pana in Sacele ne-a picurat un pic dar ne tot uitam cum in spatele nostru venea potopul:)) si nu aveam caiacul la noi:))...eram pregatiti doar cu o barca asa ca am incercat sa-l ocolim ce sa mai spun toate bune si frumoase:))...sper sa-mi revin pana la UTF:D daca nu pana la MPC  daca nici pana atunci ..poate pana la Craciun:)) de anul nou totul va fi bine!!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...