luni, 28 octombrie 2013

Despre toamna si nu numai



Odata trecut si Focul lui Sumedru s-a cam terminat toamna calendaristica...anul asta am alergat cat in toti anii cumulat:)) si dublat:)) poate prea mult pentru mine....nu poate ci sigur...am avut in multe perioade in care parca aveam pe cineva in spate cu un bici:))...lucru asta m-a facut sa uit de placerea de a alerga lucru de care nu sunt mandru deloc ..daca nu e placere nu e nimic...ca sa fiu capital:D incet, incet dupa UTF am hotarat ca am nevoie de o lunga pauza pentru a-mi pune gandurile in ordine si desi am mai facut unele plimbari pe bitza pot spune ca tot alergatul e prima dragoste:D.
Asa ca dupa UTF in loc sa mai fac ture in weekend fie am preferat sa mai ajut cate un prieten fie am lucrat pe acasa unele lucruri care trebuiau lucrate:P toate astea in timp ce traiam o frustare maxima stiind ca decizia corecta e ca eu sa nu particip la MPC- cat m-am bucurat ca s-a amanat:D
Intr-o singura duminica am fost pana in Ruia in alergare impreuna cu Raluca dupa care am mers la Manu la cules mere pere impanele...si uite asa timpul a trecut si am ajuns la Sugas trail running concurs  la prima editie organizat de Postoaca, cu toate ca  nu am fost prea pregatit am reusit sa atenuez socul si m-am simtit foarte bine... despre organizare ce sa spun mici lipsuri pe care organizatorul le stie mai bine nu e nevoie sa i le reamintesc eu ..pot doar sa-l felicit pe Postoaca pentru faptul ca a reusit sa puna Sugasul pe harta alergari din Romania, si ne vedem cu siguranta la anul..
Sugasul a reprezentat incepul mai aveam 1 saptamana pana la Azuga si am profitat din plin de ea mi-am dat afara preparatorul fizic:)) si am mai angajat un nutritionist in locul lui ceea ce a facut ca inainte de Azuga sa incep sa-mi revin..de cate ori am spus lucru asta in acest an:)) doar ca de data asta chiar s-a intamplat:D si cursa de la Azuga o priveam ca principalul test inainte de MPC sau un nou  concurs un nou soc:)) am mers bine la Azuga as fi tentant sa spun, am terminat undeva la 3:30 dar m-am simtit mult mai bine ca si stare fizica desi ma asteptam sa "bubui" la fiecare pas:)) ceea ce m-a facut sa merg un pic mai atent:). Organizarea la standarde ridicate dar deja e o obisnuinta  pentru concursurile din seria trailrace, felicitari echipei conduse de Luci, Chris, Balan, Radu si Cornel, sa ne vedem sanatosi la urmatoarele.
Pentru ca nu am vrut sa mi se urce alergatul la cap in weekend am mers la Manu pentru Focul lui Sumedru traditia ramane traditie si trebuia sa inchei toamna asta intr-un mod traditional si am reusit sa fac si prima tura de trekking dupa mult timp- ca sa nu uit de unde am plecat:))- alaturi de Nico, Cornel, Vlad, Smendre, Cami si Balan
Urmeaza MPC sau socul suprem:D le multumesc tuturor celor care au crezut in mine, lista nu ar fi prea lunga dar cele mai importante 3 nume ar fi: SPONSER, LIVEZILE DOBRINOIU si ultimi dar nu cei din urma BUFF numai bine ne vedem la Zarnesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...