luni, 29 iulie 2013

Turul ciclist al Sibiului


 
 O sa incep cu o vorba mare: nu poti planifica o asemenea tura depinde de prea multi factori am constat eu... cand a venit data de a pleca in Atacul Maramuresului...in ziua de azi lumea nu prea mai are cuvant...trist...imi pare rau pentru ei....ce bine au facut toti ca s-au sucit:))... asa m-am putut trezi impreuna cu George -fotograf si navigator- in trenul spre Sibiu de fapt Mohu ca de acolo am inceput sa inaintam spre Paltinis la inceput prin Cisnadie..Cisnadioara si din Rasinari tot la deal...una dintre cele mai brutale urcari din tara:)) ca sa citez un ciclist:) sper sa fi terminat cu citatele:) ajunsi intr-un final in Paltinis am continuat urcarea spre Poiana Muncesti printr-o  zona de vis credeam ca exista un singur colt rai dar in tura asta am descoperit mult mai multe:) de aici un pic de vale numai bine sa ne relaxam putin inainte de a consta cat de lung e drumul pana in Saua Steflesti:)) lung e drumul mama lung cand in saua Stefelsti vrei sa ajungi:))) nu am terminat cu citatul:))dar nu-i nimic odata ajunsi acolo e tot la vale atata vale incat ne-am saturat si de ea parca numai iesim in Transalpina:D, odata iesiti acolo mai avem cativa km si suntem la Oasa. De acolo inca putin si ajungem la manastire..un loc unde suntem intampinati regeste:D noroc, ca are George pile:)))manancam bine, stam de vorba cu lumea faina de acolo,facem un dush, mergem putin la slujba si apoi ne  bagam la somn.
Sambata ne trezim pregatim bitzele si bagajul de drum apoi mergem la slujba cu ocazia hramului manastiri, mancam stabilim o viitoare intalnire cu noi prieteni si apoi plecam la vale. Dupa o scurta o intalnire cu un turist strain care nu prea avea o parere buna despre Romania(speram sa o fi schimbat) coboram pana in Sugac de acolo reintram pe traseul de la turul ciclist al Sibiului spre Jina o zona de vis...a meritat fiecare metru urcat:))...de acolo pana in Poiana Sibiului si in continuare spre Saliste nu ne-am grabit deloc ne-am bucurat de fiecare metru de coborare..:D si de fiecare priveliste...:)am continuat spre Sibiu unde eram asteptati de Garcea cu un pepene:D.Multumim de gazduire.
Duminica cea mai lunga zi a turei aveam sa constatam lucru asta cand eram prin Sinca:)))in drum spre Brasov...cu  gandul la urcarile din zilele precedente am apucat celebru drum pe sub munte:D bineinteles pe traseul de la turul ciclist al Sibiului, manancam un pepene nu prea copt dar bun totusi fiind condimentat cu, ceva mure de pe marginea drumului...nu inainte de o  scurta la oprire la Cartisoara..si una la Sambata de sus la manastirile de acolo, ultima foarte linistitoare as spune parca se topeau km sub rotile noastre am avut un spor incredibil sa mai spuna lumea ca nu e frumos la manastire...:) am mers nici mai mult nici mai putin de 170 km :)) cat o etapa de tur.
Am mers in fiecare zi partial pe cate un traseu "oficial" ca sa inchei prin al cita pe George care deasemenea a spus ca a fost tare fain ... pe alocuri greu..ce sa spun ii multumesc, ca a ales sa faca echipa cu mine in astea 3 zile si ca si-a respectat cuvantul dat.
Au fost 3 zile in care am intalnit o multitudine de oameni minunati... care nu numai ca mi-au facut zilele mai bune dar mi-au reamintit ca si credinta are rolul ei...Numai bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...