marți, 6 august 2013

Cindrel in alergare



Joi am facut fara prea mult istoric in Crai prima tura pe munte dupa RTR (rusine sa-mi fie!!!) am mers impreuna cu Miha si Andreea traseul a fost Curmatura-Ascutit-Turnul- Piatra Mica -Zarnesti si apoi am trecut pe la Luci daca tot am pierdut trenul pana a venit Razvan sa ne aduca in Brasov(multumim de drum si de gazduire:) )
Dupa tura de joi m-am decis eu sa particip la Cindrel in alergare stiind ca voi avea un "soc":)) dar tare rau mi-a placut zona in tura de bitza si as vrea sa vad cat mai mult. De terminat termin eu in 9 ore vorba aia!!:D
Startul m-a gasit undeva in spatele plutonului nu de alta dar nu vreau sa am prea multe "stresuri"pe cap sa ma pot bucura cum trebuie de traseul pregatit de organizatori. Despre organizare ce sa spun numai de bine posturi amplasate unde trebuie, traseu foarte alergabil ceea ce i-a dezavantajat un pic pe cei care merg pe munte si nu alearga dar sa nu uitam ca am venit sa alergam:)) tocmai eu spun asta:D  asa ca .. am plecat incet-incet resimtind  o oarecare lipsa acuta de antrenament:)) si cel mai important atmosfera foarte prieteneasca, care caracterizeaza concursurile montane.
Am mers binisor spun eu pana spre saua Canaia dar nu m-am grabit bucurandu-ma de fiecare priveliste in parte..Lotrului, Latoritei, Sureanu si cred ca Parangul undeva in plan indepartat...pe coborarea spre refugiul Iezer au inceput sa ma doara degetele de la picioare, am resimtit rau lipsa de antrenament de acolo pana la finish, dar odata inceputa coborarea de pe varful Cindrel am vazut ca sunt multe afine asa ca am inceput sa mananc de atunci nimic nu a mai contat, singurul scop fiind sa mananc afine pana ma satur:)).
Am fost depasit de toata lumea care era in spate iar cei din fata dusi au fost dar nu a mai contat:)) am terminat in jurul a 6:30 un timp cu, care m-as fi mandrit acum 3-4 ani:)) si care acum pot spune ca ma multumeste oarecum avand in vedere ca mi-am atins scopul de a vedea cat mai mult din zona.
Felicitari voluntarilor si  organizatorilor care probabil au depus o munca titanica pentru editia de anul acesta numai bine!!!

2 comentarii:

  1. Felicitari Iulica, lasa, uneori nu locul este important, bine ca ai facut ce simti :)

    RăspundețiȘtergere

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...