miercuri, 15 mai 2013

Ecomarathon



 A trecut si Ecomarathon un concurs dupa care am reusit pentru a mia oara sa dezamagesc multa lume:)) sau cel putin asa mi-au spus cei care m-au vazut ca am participat la Cros si nu la Marathon. Am ales crosul in detrimentrul marathonului pentru ca vreau sa vad daca sunt in stare sa alerg un singur maraton anul acesta..:)) grea provocare!!! as spune, era sa clachez de la prima incercare...:)) plus ca am mai imbratranit:)) sau cel putin am devenit mai temperat as spune ca 7500 are rolul lui aici:)cel putin asa imi place sa cred:) Am plecat vineri dupa masa spre Moeciu, o zona foarte frumoasa parca timpul a stat in loc prin unele locuri, iar unele locuri din Moeciu sugereaza acest lucru. Despre Ecomarathon nu prea sunt multe de spus  la a patra editie a avut 1200 de participanti un record care va fi egalat cu greu de alt concurs din Romania..:) felicitari organizatorilor au avut rabdare nu s-au grabit, anul trecut au limitat locurile la 800 iar anul acesta la 1200 numai cuvinte de lauda pentru atitudinea lor, am participat la toate ediitile de Eco si pot spune ca organizarea foarte buna care a fost in primul an a fost imbunatatita de la an la an, atentia la micile detali face ca Ecomarathon sa fie un concurs tot mai bun de la an la an. Anul acesta numarul praticantilor de sport  a bubuit:))), odata cu el si nivelul..peste tot vad lume alergand:) lucruri bune ...:) plus ca multi sportivi profesionisti vin ceea ce nu poate face numai bine avem nevoie de cat mai multe exemple care sa scoata lumea afara din casa:).Vinerea a trecut destul de repede am stat pe la standul Sponser am trecut si pe la cel de la Buff pentru a mai schimba unele impresi cu oameni de acolo iar in apropiere de miezul nopti am plecat spre Zarnesti la Luci (multumesc) locul unde am ales sa ma odihnesc.Sambata dimineata am plecat spre Moeciu cu ceva emotii nu prea stiu sa abordez cursele astea scurte:) dar am un an sa ma tot acomodez:))
Am plecat cat de tare am putut faptul ca vedeam plutonul fruntas
poate spune acest lucru:)) dar faptul ca nu prea am alergat distante scurte si-a spus cuvantul repede :)) asa ca am luat-o mai incet:)))) ca e mai bine.
Nu prea mi-a pasat cu, cine alerg sau cine ma depaseste cel mai bine :) doar cand am ajuns jos in strada am intors capul sa vad daca cumva il vad pe Cornel sa trecem impreuna dar cum nu era acolo mi-am vazut incontinuare de cursa mea am terminat in 1:19 un timp ok si  locul 29  decent as spune..:) nu stiu care va fi urmatorul concurs probabil Stejarii seculari:) mtb:P dar pana atunci mai sunt cateva zile asa ca nu are rost sa ma grabesc.
Inchei prin a felicita organizatori, voluntari si participanti!! si nu in ultimul rand a multumi fotografilor:)ne vedem la anul pentru a cincea editie de Ecomarathon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...