duminică, 12 mai 2013

Plimbare Crai



Dupa 3 zile  de TransCarpathianRun marti fiind liber ...nu aveam nici chef de munca nici chef de stat dar marea problema era ca, cam toata lumea lucra:)) asa ca impreuna cu George si Andrei ne-am alaturat Anei, Deliei si prietenilor lor care faceau o tura in Crai, am urcat pana la Diana apoi pe Padina Popii pana deasupra la Gavan de unde am continuat pana in creasta si de acolo am mers pana in Ascutit. De unde am coborat spre Curmatura si apoi spre Zarnesti.
M-am bucurat de o vreme superba si m-am relaxat pentru a putea incepe munca, cu forte proaspete  cu acesta tura am cam incheiat perioada de sarbatori ,intre timp a trecut si Ecomarathon  dar asta e alta poveste.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...