joi, 23 august 2012

Iorgovanul night run


 Un concurs foarte fain, una dintre cele mai frumoase alergari ale anului pana acum..traseul desi foarte alergabil, lucru care nu ma avantajeaza, totusi mi-a placut la nebunie:D.
Am ajuns vineri aseara la Campusel impreuna cu Balan(multumim Luci) pentru prima editie a Iorgovanul night run... un concurs aflat la prima editie, o initiativa laudabila a tinerilor din zona care au reusit sa incropeasca un concurs frumos cu plusuri si minusuri dar nimanui nu i-a iesit perfect din prima...:)
Sambata am facut o plimbare spre Oslea, ne-am ridicat kitul de start si am stat de povesti in asteptarea startului, timpul parca trece tot mai greu si in jurul orei 12 iesim la incalzire, daca la un maraton am timp suficient sa ma incalzesc, pentru 15 km trebuie sa trag putin si inainte:))...
La start nu sunt prea multi participanti numai 66 de oameni care  au decis sa vina pentru o aventura de o noapte pe Piatra Iorgovanului...
Primi 4 km de asfalt ma rup...ma incearca tot felul de ganduri ..bine ca nu e Cornel aici ca imi scotea alergarea din cap:D...dar intrarea pe forestier si inceputul urcari incepe sa ma readuca la viatza putin:) ...faptul ca sunt ajuns de Gabriel imi da aripi si ma gandesc, ca trebuie sa ma tin de el:D deci: SA FACEM TREABA!!:))) rand pe rand incep sa recuperez locurile pierdute si tintesc la top 10:)).
Nu am stiut traseul, nici nu am fost suficient de atent nu am vazut ditai culoarul:((, lucruri care au dus la scurta ratacire..pe inceputul coborari, ma intorc si sunt ajuns de cineva care stia ce si cum, ma tin de persoana respectiva pana la intrarea in padure cand dau drumul mai tare la picioare, il ajung si pe Gabriel si reusesc sa termin pe un bine meritat loc 10, felicitari:Balan, Loli, Alin, Luci, Gabriel, Gianina, Teo si toti ceilalati care s-au incumetat la o aventura de cateva ore tarziu in noapte:)
Despre organizare buna pentru prima editie in care nu stii la ce sa te astepti ca si organizator.. traseul bine marcat chiar daca m-am ratacit a fost numai din cauza mea si a oboseli probabil...tabara destul de bine organizata ..este foarte laudabila ideea si faptul ca au inceput sa apara si la noi concursuri mai scurte de 42:) la cat mai multe cu diferenta de nivel cat mai mare:)):D.
 Intre timp am iesit la alergare pe Tampa nu spun decat ca ne-am dus sa vedem cum mai stam cu oboseala:))si suntem obositi rau:))

2 comentarii:

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...