sâmbătă, 11 august 2012

Cicloturism Tara barsei si nu numai



Pot spune ca a fost primul "mare eveniment" organizat de mine, vor urma si altele:D tineti aproape:)). Tura cu bicicletele prin tara era de mult planificata cel putin in calendarul meu..., cand am vorbit cu Cornel si am aflat ca nu se stie un traseu exact am hotarat sa iau initiativa si incropesc unul cat de cat. Zis si facut nu mi-a luat mai mult de 5 minute:))..thx google maps. Bagajul il am pregatit de mult stiu cam ce trebuie asa ca imi permit ca in week-end ul de  dinainte mi-a permis sa ma duc in Ciucas si dupa la sustinere la Reci... Duminica de dinaintea plecari sunt sunat de toata lumea..pfff cat nu-mi place sa vorbesc la telefon...intr-un final ajung acasa si trag linie: Teo, Cornel, Dani, Balan si cu mine.
Luni dimineata fac rost si de aparat sunt gata de drum am tot ce imi trebuie... sau cel putin asa cred:)). Ne intalnim in gara unde surpriza placuta apare si Vlad dar doar pentru o zi deoarece are ceva treaba, il salutam pe Razvan si plecam spre Varghis, drumul il stim in mare de anul trecut de cand am fost in Cheile Varghisului. Bicicleta nu pare deloc grea avand in vedere ca avem  in spate cam 7 kg de bagaj(cort si toate cele) asa ca ne miscam destul de repede, facem o scurta pauza in Hagig si plecam mai departe spre Baraolt unde ajungem dar nu inainte ca Teo sa faca prima pana, schimba repede camera si mergem mai departe, ajunsi in oras facem o bine meritata pauza de masa, mancam un pepene, ne despartim de Vlad care pleaca spre Brasov si continuam spre Varghis si un pic mai departe:D "peste granita" mult in tinuturile ocupate:)) nu mai vorbim aceeasi limba deja incepem sa comunicam prin semne cu populatia bastinasa:)) intrebam de oua.. ei ne trimit in padure lucruri triste avand in vedere ca totusi suntem in Romania sau cel putin asa credem noi....
Trecem de o zona minunata care este:)) ca sa zic in dialectul zonal:P Acumularea Piscicola Sanpaul si totusi mai gasim pe cineva care ne mai vorbeste limba:)Teo mai face o pana, Dani si el in top cu 2 nu-i nimic las de maine punctez si eu:)) dar sa revenim cumparam cartofi mergem spre iesirea din sat facem focul punem cortul si ne culcam cu gandul ca o sa ne alerge astia cu faclii, furci si toate cele ca doar suntem vorba aia "peste granita rau si fara vize:))".
Noaptea trece, vine dimineata toate  bune si frumoase.. mancam bine ca de azi o mergem prin unele in sate in regim de contratimp ca la olimpiada:)). Plecam la drum astazi e ziua in care trecem granita inapoi, nu e bine prin tari straine,asa ca ne intoarcem:) mergem agale timp avem, suntem intampinati cu aplaude prin unele sate, ne oprim mancam un pepene la Rupea pe marginea drumului si o luam din nou din loc pana in Jibert unde facem pauza de masa iar la iesirea din sat prima pauza de somn a drumului. Stam vreo 2 ore la umbra pana cand incepe soarele sa-si schimbe pozitia, nu mergem prea mult si observ cu stupoare ca am pana... nu-i nimic bine ca am camera la mine, ar fi fost culmea sa nu am, stiu ce am de facut... repar si plec mai departe. Trecem de Granari si urmeaza cea mai faina urcare a turei nu exista...as sta acolo doar ca sa ma pot da cu bitza pe dealurile alea:D:) dupa care teoretic ar trebui sa urmeze cea mai faina coborare lucru care se si intampla:D pana in Barcauti de aici pana in Bradeni numai e mult de mers doar ca pe forestierul pana acolo, alta pana.....pfff de data asta numai am camera:)) asa ca o rog pe Teo sa-i anunte pe ceilalti si sa-mi aduca o camera eu? fac, ce stiu mai bine alerg pe langa bitza, fac antrenamentul pentru a doua zi:)). Pana la urma se intoarce Cornel cu o camera, repar si mergem mai departe. Facem o scurta pauza de: tocana de legume, nu am zis nimic de mancarea din tura asta a fost in parte tocana de legume, zacusta si mancare de fasole cat mai bio cu putinta:). Pana la Bradeni mai sunt 5 km care ii facem repede dar surpriza populatia locului ne indeamna la inca un antrenament de contratimp pentru olimpiada:)) asa ca mai bagam cateva sate pana sa dormim. Intr-un final gasim un deal departe de civilizatia si urcam pe el pentru a dormi cat de cat in liniste:)) daca aseara radeam ca ne dau bastinasi foc acum glumim ca ne fura aborigeni cu tot cu cort:)).
Noaptea  trece si vine ziua cea mai trista a turei, mancam repede un pepene in Agnita si de aici pana in Barghis nu apuc sa diger pepenele ca deja ne despartim de Dani care continua spre Teius. Mai mergem pana in Nochris ne despartim Teo si Balan si nu trece bine ca petecele de 2 lei pe care le am incep sa cedeze rand pe rand asa ca mai fac o pana nu-i nimic avem 2 camere vulcanizate cu acelasi petece pfff.. a treia camera nici nu o mai pun pe roata ca deja zboara petecul:))nu-i nimic scot fum pe urechi cum se poate asa ceva?:)) bine ca am cumparat o trusa de petece din Agnita 3 lei dai un ban stii ca l-ai dat degeaba:)) dupa ce injur 20 de minute reusesc sa lipesc unul dintre petece:)) care surprinzator ma tine 10 km pana intram pe forestierul dintre Carpir si Nou roman la intrare ma gandeam sa vezi aici pene:)) se prabuste totul ... dupa inca doua pene deja impingeam la bitza ca inaintam mai repede:)). Alternez cu Cornel mersul pe bitza cu impinsul dar gara din Carta pare un vis la ora asta:)) asa ca ne uitam de pe celalalt capat al barajului la trenul care ii ducea pe Balan si Teo acasa si ne gandim sa sunam la masina de depanare, ori suntem la Turul Frantei ori numai suntem:)) ajungem in Arpas mancam bine si vorba aia incep si eu sa vad drumul:D:) Multumim Mitica de drum, azi plecam in Atacul Orientarilor...
A fost o tura minunata in care cum zice melodia: nu avut nevoie de foarte multe ca sa fim fericiti, a fost de ajuns o mana de prieteni in asfintit:) ne vedem la editia a doua care va fi mai curand decat cred unii:D
 Pofta buna!!!:D

 Teo in timpul celei  mai faine urcari


Masa de seara bineinteles cu tocana de legume:D
Casa dulce casa..:)
Vedere de pe barajul de la Carta:

Bike route 1765602 - powered by Bikemap 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...