joi, 9 august 2012

Sfarsit de Iulie in Ciucas




Sambata am ales sa merg in cea mai lejera tura posibila:D nu vreau sa fortez nota avand in vedere ca recuperarea nu merge chiar cum mi-am planificat. Am fost in Ciucas impreuna cu Adi, George, Bogdan Loredana si Roxana. Am urcat din Babarunca pe valea Babarunci pana in saua Tigailor, inainte de iesirea in saua Tigailor ne-am oprit pentru o bine meritata pauza de mancat afine:D, dupa care ne-am continuat drumul spre varf de unde am coborat la cabana.La cabana am facut o scurta pauza de masa, am baut o cola cu ocazia ca a facut Adi cinste:) mc:P dupa care am plecat pe poteca ce trece pe sub varf. Inainte de iesirea in sa am facut din nou o pauza pentru a aduna afine:). Am terminat de adunat afine si am continuat spre Culmea Bratocea pana in Babarunca.
A fost o plimbare relaxanta in care m-am putut bucura de toate frumusetile naturi:P.
Seara am plecat spre Reci unde a doua zi a avut loc triathonul Haromsek, am facut parte din echipa suport pentru cei doi membri CPNT care au luat startul Teo-la proba scurta si Cornel- la stafeta; am vrut sa vad care e atmosfera la un concurs de profil avand in vedere ca la anul poate imi voi largi orizonturile:)) spre 1-2 triathoanele.
Nu am ramas deloc impresionat de organizare, nu se poate compara cu nici unul din concursurile la care am luat startul pana acum, poate doar cu SemiMaraton Piatra Mare.
Felicitari Teo  pentru locul 1 si lui Cornel pentru locul 11  cu un schimb senzational pe proba lui- alergarea.
Urmeaza concediu si cele mai nebunii dintre nebuniile CPNT cicloturism si Atacul Orientalilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...