miercuri, 4 iulie 2012

Mijloc de vara in Ciucas

In week end am hotarat sa nu ma duc nici la Cozia nici la duatlon (grea hotarare) mi-au ajuns 6 luni de antibiotice anul trecut ca sa-mi dau seama ca nu fac, casa buna cu efortul sustinut si cred ca cel mai mare castig pe care trebuie sa-l am din participarea la astfel de evenimente e BUCURIA lucru care in situatia data nu stiu cat ar fi fost.
Am fost la o plimbare in Ciucas sambata impreuna cu Gabi  am plecat cu stopul si am urcat de la muntele Rosu spre culmea Zaganu-Gropsoarele pe unde am continuat pana in Cheia de traseul de Semimaraton pana la drumul national, pana acum nu am mai facut acest traseu si am ramas placut impresionat de frumusetea locurilor. Un lucru care m-a impresionat a fost multitudinea de oameni intalnita pe traseu, a inceput lumea sa iasa la munte un lucru imbucurator. M-am simti destul de bine lucru care face sa ma gandesc  cu ganduri bune spre viitoarele concursuri.
Duminica am  renuntat la duatlon unde aveam de gand sa merg sa incurajez lumea, m-a sunat George si m-a rugat sa merg cu el si cu colegi lui in Ciucas. Am urcat de la Muntele Rosu spre cabana Ciucas iar apoi spre varf deja m-am obisnuit cu numarul mare de turisti prezenti pe toate traseele din Ciucas:). Am mers in ritm de plimbare ceea ce mi-a facut bine deoarece duminica a fost ultima zi de pastile si de acum pot spune ca incep sa-mi revin...sper ca 7500 sa fie primul concurs la care sa fiu la start pana atunci mai am o disertatie de sustinut sambata motiv pentru care ratez maraton Apuseni dar le doresc, celor de acolo SUCCESE GROAZICE*trade mark:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...