joi, 12 iulie 2012

Alergati de ploaie prin Leoata-Bucegi


Sambata a fost ultima zi de scoala !!! am absolvit de acum sunt un adevarat auditor:)) cum toata lumea era plecata: Tg. Mures, Sirnea sau Apuseni am improvizat o tura alaturi de: Gabi, George, Mitica si fratemiu am urcat pe traseul de la 3 munti sa vad cum se mai prezinta lucrarile la autostrada Curmatura Fiarelor :)) o zona pe care eu o consider foarte minunata si spectaculoasa. Am plecat devreme cu planuri mari si cu blestemele lui Cornel nu o sa ajungeti pana in Batrana spunea el cu o zi inainte.. si nu am ajuns dar nu din cauza ca ar fi fost prea mult ci din cauza ca am ajuns la granita din strunga si nu aveam vizele la noi:)).
Am mers pe Plaiul Mandrului pana am iesit sub vf. Santilia pe care l-am urcat cu gandul la "ciclopi" care deveneau tot mai amenintatori.
Am continuat apoi pe creasta Leoatei, spre vf.Dudele, iar urcarea spre vf.Bucsa o faceam deja cu gandul ca ne vom retrage  la vale mult mai curand decat ne-am dori:). Am prins traseul de regularitate de la trofeul CPNT de anul trecut, traseul pe care nu l-am recunoscut deloc in prima faza deoarece l-am facut doar iarna...deja in creasta fulgera si cerul spre saua Strunga nu arata deloc bine... am coborat putin si ne-am hotarat sa ne oprim pentru o scurta pauza de masa care s-a intins putin:)).
Dupa ce am terminat de mancat, surpriza sau nu cerul e senin de un albastru pur:))manat de gandul ca nu vreau sa ajung acasa la ora 4 le propun celorlalti sa mergem inapoi sa continuam macar pana in Saua Strunga...dupa cateva injuraturi:)) ceilalti voteaza si hotararea e luata: inapoi in creasta.
Nu mergem prea mult trecem de Strungulita, ajungem inainte de ultima urcare spre Saua Strunga si incepe ploaia, nu trec 2 minute si vad cum fulgera la  cativa metri de noi, cred totusi ca a fost un pic mai departe totusi altfel am fi resimtit si noi...direct iau hotararea sa ne intoarcem:)) ii intreb si pe ceilalti dar deja eu sunt intors spre vale:)).
Incerc sa gasesc, cea mai repede iesire din creasta lucru care face sa-i conduc pe ceilalti spre o scurta boschetarela printr-un alunis...care imi aminteste de Atacul Orientarilor  de anul trecut dar cred ca am facut cel mai bun lucru, dupa cateva minute iesim in padure pe coborarea de la 3 munti de acum 2 ani.Am coborat pana in Valea Bangaleasa de unde am continuat spre Moeciu si acasa
A fost o tura faina care daca ne ajuta timpul o duceam pana la bun sfarsit dar nu-i nimic data viitoare o facem pana in Omu:D:))!!
Inchei prin a multumi tuturor celor care mi-au transmis ganduri bune cu ocazia zilei mele de nastere.Va multumesc mult!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...