luni, 21 mai 2012

Marathonul Brasovului




Una din ultimele nebunii CPNT anul acesta a fost Marathonul Brasovului, un concurs care la editia pilot a presupus un traseu de 21km pe Tampa la anul o sa fie maraton cu startul din Piata Sfatului.
Faptul ca a fost anuntat un pic, cam tarziu, cand toata lumea isi definitivase calendarul de alergare pe anul acesta a adus la start in jur de 200 de persoane un numar destul de mic avand in vedere faptul ca fani alergarii in Romania au inceput sa fie din ce in ce mai multi.
Nu o sa insist prea mult  despre ce a insemnat implicarea mea in acest eveniment care a avut loc sambata 19 mai.
O sa spun doar ca in ziua concursului rolul era sa alerg cu ultimi care nu dadeau semne ca s-ar grabi asa ca am inceput sa strang marcajele de pe Treptele lui Gabony,  am strans pana la intersectia cu Serpentinele dupa care am continuat pana in sa, unde era punctul de alimentare. Am plecat din post spre Valea cu apa tot adunand stiind ca nu are cine sa adune pana in urmatorul post unde o sa dau de Mihai si o sa-l rog pe el sa adune. Am mers destul de lejer spun eu ajungand la Mihai cu o oarecare intarziere fata de parteneri mei de drum dar de acum incolo are cine sa adune marcajele, deci pot alerga sa recuperez:) lucru care imi place deoarece urmeaza urcarea pe forestier si apoi  de la  Mitica din post incepe urcarea spre Bancuta. Ajung in post ii rog pe  oameni de acolo sa aduce semnele si incep urcarea, reusesc sa fac jonctiunea cu ultimi si incep din nou sa adun pana in postul cu apa unde fetele au facut treaba buna, le rog si pe fete sa adune putin in urma mea:)) si plec spre bancuta adunand marcajele deoarece cei din fata nu dadeau semne ca s-ar grabi:)). La bancuta ma astepta Paula si Bogdan, il rog pe cel din urma sa ma ajute cu marcajele deoarece nu pot alerga si aduna in acelasi timp, mai adun si eu in fuga cateva si ajung in Stechil de unde incepe coborarea spre Fantana Dreptati unde rog oameni din post acelasi lucru si continui pe traseu, trec si de Amalia si continui spre intrarea pe Serpentine unde ma intalnesc, cu Balan care imi spune ca preia strangerea marcajelor, eu mi-am indeplinit job-ul pe ziua de azi:)) asa ca mai stau putin in post cu Cornel, Boca si Smara  dupa care plec spre Piata Sfatului unde reusesc sa mananc multe mere:))
A fost un concurs reusit spun eu din ceea ce am vazut pe traseu si din faptul ca aproape toti participanti m-au felicitat pentru reusita concursului:) Felicitari tuturor participantilor si bineinteles multumiri sponsorilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...