joi, 8 martie 2012

Trulli Rulli Postavarul Winter Edition


 
Marti nu am avut stare in casa si am iesit la o scurta tura de alergare pana in Postavarul. Ca sa nu merg singur mi s-au alaturat Teo, Razvan,Vlad si Andrei(ultimi 2 pe schiuri). Am plecat din Poiana urmand Drumul Rosu pana Poiana Ruia, loc in care a inceput sa ninga si sa fie ceata cu toate astea nu am cedat si am ocolit lacul prin stanga am intrat pe Expres, am continuat pe Sulinar pana la Cabina mare loc de unde am coborat pe acelasi traseu.
Starea zapezi destul de buna in unele locuri alergabila in unele nu dar lucru acesta nu ma face sa renunt la ideea de a participa la Postavarul night sambata seara
A fost o seara minunata de primavara:)) petrecuta in compania unor prieteni minunati.
A venit primavara calendaristica, ca afara ninge ca in povesti:)))

Un comentariu:

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...