luni, 19 martie 2012

Truli luling Tampa Winter Edition





Sambata imediat dupa curs am fost pe Tampa la o scurta alergare pe traseul de Maratonul Brasovului nu cel organizat de prieteni de la Cetatea Brasovului in aprilie ci cel organizat de CPNT in 19 mai:D am simt nevoia sa spun lucru asta pentru ca toata lumea cofunda cele doua concursuri lucru destul de intolerabil:))
Am plecat, impreuna cu Teo, Cornel, Eugen, Manu si Razvan ultimi patru in forma de zilele mari:)) ne-au cam alergat putin pe mine si pe Teo:)) dar nu asta-i lucru care conteaza:).
Am plecat pe serpentine pana in varf, am avut parte de gheata si trante:)) lucru care m-a facut sa alerg destul de incet, aderenta nefiind punctul forte:D am ajuns sus am continuat spre Saua Tampei, coborare pe care am sesizat ca mi s-a desfundat nasul:D prima oara dupa mult timp:)) pot sa respir si eu ca omul:)) am continuat spre Valea cu apa , am urcat destul de greu:)) pana in Saua Crucurului, loc de unde am coborat spre Stechil pe o zapada nu prea alergabila am alergat pana in Saua Tampei loc de unde gheata a reaparut pana in spatele liceului Silvic.

A fost un antrenament benefic tinand cont ca Ecomarathonul se apropie cu pasi marunti dar siguri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...