joi, 12 ianuarie 2012

Dezmortire in Muntii Persani




Inca de cand am auzit de ideea de a merge din Crizbav pana in Racos mi-am zis ca nu pot rata ocazia de a lua parte la ea cu toate ca pana acum nu am ajuns nici in Crizbav nici in Racos. Am plecat eu, Cornel (aflat la ultima tura ca presedinte CPNT) Balan, George, Razvan si Mirela, am ajuns pe la 8 in Crizbav unde spre surprinderea noastra existau marcaje:))(ne asteaptam sa fie ceva gen Bistritei cu singura diferenta ca era zapada). Am  tot mers noi pe un drum forestier pana cand marcajul se desprinderea si continua prin padure, noi tinem marcajul pana la mometul in care cautand ruinele vechi cetati lasam marcajul deoparte si continuam pe forestier.


Mergem pret de cateva minute, ne dam seama ca nu e bine si o "dam" blana la deal pentru a intra pe marcaj din nou. Dupa ce iesim intr-o poienita, continuam pe drumul ce se desprindea din ea si iesim la cetate.

 Acolo facem o scurta pauza de masa


dupa care plecam spre Vf.Cetatui 1104 m loc de unde o sa coboram



spre DN13 unde luam hotaram sa ne intoarcem spre Brasov pentru ca numai era timp sa ajungem pana la Racos.




Mergem pana in Maierus pe jos
sper ca nu sunt membri inauntru:))


de unde luam trenul, si ne oprim la Sacele pentru cartofi prajiti si vin:D
A fost o plimbare care a prins bine asa ca dupa sarbatori:)) a fost zi petrecuta printre prienteni despre  traseu in sine numai padure nu prea am reusit sa vad mare lucru dar a fost ok, Muntii Persani merg in special de MTB, sau de alergat.

2 comentarii:

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...