luni, 10 octombrie 2011

Tura Crai



Duminica dimineata am zis ca daca am ramas in Zarnesti putem face o tura scurta pana in Ascutit si de acolo vedem noi pe unde coboram, ne-am adunat: eu Irina, Cornel, Paula, Balan, Cezar, Postoaca, Andrea, Cipri si Dani. Am plecat de la Botorog in jurul orei 11 am urcat la Curmatura care s-a cam "uratit" dupa ultima renovare, am urcat pe Carol Lehman pana in Padina Inchina de acolo am continuat pe creasta pana Vf. Ascutit, unde am facut binemeritata pauza de masa. Din Vf. Ascutit nu am mai coborat pe Padinile frumoase ci prin hornul Martoiu pana in Braul Martoiul de acolo am continuat spre Zarnesti prin Prapasti.
A fost o tura de relaxare si voie buna.:)
Voie buna dimineatza:D

Gata cu urcusul:



Superb:



Pofta buna


Mai repede ca bate vantul:))


Prin Prapastii:







Un comentariu:

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...