miercuri, 5 octombrie 2011

Maraton Piatra Craiului



Timpul a trecut, anul se aproapie de sfarsit sezonul de maratoane s-a cam incheiat. A fost un an plin de competiti dar mai ales plin de week-uri in care am reusit sa fac, ceea ce imi place(ture, concursuri, ecologizari) alaturi de persoane pe care le consider adevaratii prieteni.O sa vorbesc acum despre MPC, o sa vorbesc intr-o postare viitoare mai mult despre anul2011.
Am plecat spre Zarnesti alaturi de Marius(caruia ii multumesc de drum) am ajuns la Casa de cultura mi-am validat inscrierea si am plecat spre "RentiResidence" locul unde am stat(MC Dani!!!). Dupa ce mi-am aranjat bagajul m-am intors la Casa de cultura unde concurentii abia incepeau sa soseasca, am mai schimbat unele impresii cu cei de soseau iar in jurul orei 12 ne bagam la somn.
A doua zi ma trezesc impreuna cu Balan pe la 7, Dani cu Geta erau plecati demult la organizare, mancam ceva intre timp apare si Cornel, care doar ce se operase joi , si plecam spre centru unde tot Zarnestiu se adunase pentru a incuraja participanti:d, incep incalzirea, constat ca sunt un pic obosit dar pana la start reusesc sa intru in atmosfera concursului. Inainte de start mai schimb unele impresii cu Eugen, Razvan si Cornel le urez bafta si sper sa-i mai vad pe traseu.
Atmosfera inainte de start:

Startul ma prinde printre prieteni: alaturi de Cornel, Razvan, Adrian si Tache asa ca nu pot face alt lucru decat sa ma bucur ca sunt in Zarnesti si pot lua parte la acest eveniment frumos, organizat impecabil. Plec destul de incet, pana in primul post de alimentare cred ca am mers mai mult decat am alergat, m-au incercat pe drum tot felul de ganduri, dar odata ajuns hotarasc sa o iau la fuga:D pana la urcarea spre Saua Funduri, nu plec bine si imi iau o tranta nici acum nu stiu cum, sunt ok doar ca reusesc sa-mi sparg 2 geluri care le aveam bagate pe picior, ma gandesc, ca nu-i nimic grav incepe urcarea, motiv de bucurie pentru mine:D, pe urcarea spre Funduri il ajung pe Marius sunt ajuns de Adrian si impreuna il ajungem pe Razvan ma gandesc, ce fain ar fi daca am termina impreuna dar mai e mult pana acolo.
Urcarea spre Magura:

Impreuna cu Manu spre Table:

In alertul nostru pas de rata:D

La Table:
Urcarea spre Funduri:
De aici tot la vale:
Sau nu :D
Spirlea fotojump:

Coborarea pe Valea Urzici imi demonstreaza inca odata ca nu stiu sa cobor si pierd foarte mult timp aici, nici pe curba de nivel nu am un ritm foarte bun, nu-i nimic las ca urmeaza urcarea la Diana. Incet, incet ajung pe coborarea de la Spirlea unde ma intalnesc cu Tache imi spune ca Razvan e in fata la vreo 10 min si Cornel nu mult in fata lui, el coboara mai bine ca mine spre Plaiul Foii si pana acolo deja nu-l mai vad ajung in Plaiul Foii in 4:15 un timp bunicel pot spune si plec spre Diana"cireasa de pe tort" cum am aflat la sedinta tehnica sau "noaptea dintre ani" trebuie sa ma bucur la maxim de urcarea asta e ultima a sezonului:D, ma intalnesc cu Tache si impreuna cu el incepem sa urcam, il ajungem pe Razvan care nu a prins o zi tocmai buna incercam sa-l ajutam dar zice ca mai sta putin sa-si traga sufletul, in fata se vede Cornel nici el nu a prins o zi tocmai buna as vrea sa stau cu el dar ma simt prea bine pe urcare si ii dau in fata, ajung in Diana beau niste apa si un ceai(MC George) si plec spre Coltii Chiliilor unde era punctul de alimentare, mananc ceva si plec spre finish, constat cu surprindere ca pot scoate un timp chiar bun. Pe curba de nivel ma intalnesc, cu fel si fel de oameni care ma incurajeaza, lucru asta e cel mai fain la concursurile de genul ca indiferent cat de slab termini tot un campion esti doar pentru simplu fapt ca ai terminat si toata lumea te incurajeaza si aplauda:D, vad Zarnestiu nu mai poate fi mult, cobor in drumul de Plaiul Foii si ajung la intrarea in oras unde ma prinde din urma Petru hotaram sa trecem linia de finish de impreuna.

Ultimi metri:
In asteptarea celorlalti:)

Intram in oras in amplauzele celor de pe margine lucru care ne face sa alergam si mai tare:) , ajungem la finish in 5:49 un timp perfect,cu 2 ore mai bun ca anul trecut si care inca mai poate fi imbunatatit:D. Dupa aceea am asteptat ceilalti concurenti,i-am incurajat, aplaudat, am stat de vorba cu cei de au terminat dupa ce s-a intunecat m-am apucat sa fac clasamentul pentru Cupa Maratoanelor si intr-un final am asistat la premire care s-a intins pana tarziu in noapte dar care a meritat deoarece un lucru particular al MPC este la premiere atunci cand iti auzi numele si urci pe scena pentru a-ti ridica diploma si medalia de finisher:D

Categoria 18-29:D


Sa ne vedem cu bine in viitorul an competional si pana atunci sa aveti parte de numai de succesee groaznice!!!:D

3 comentarii:

  1. Felicitari! frumos maraton, nici nu se putea un loc mai frumos decat Craiul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare! Incepe sa-mi para rau ca nu am ajuns in zona, macar sa-mi clatesc ochii cu faimosul MPC super bine organizat... Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  3. mc pentru toate urarile de bine:) concursurile organizate de Luci sunt cu adevarat speciale, au acel ceva in plus pe care nu-l gasesti la toate concursurile:D

    RăspundețiȘtergere

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...