miercuri, 28 septembrie 2011

"Truli rulling"Postavarul





Ignorand toate semnele de oboseala din ultimul timp sambata proaspat iesit de la munca :(( am iesit la alergat, impreuna cu Razvan si Eugen. Am plecat de sub Tampa am urcat serpentinele am coborat in Saua Tampei si de acolo am luat-o spre vf. Cristianul Mare prin poiana Stechil-Poiana Ruia(ruina dupa ultimele lucrari). Ajunsi pe varf am luat-o la vale pe acelasi traseu, inainte de poiana Stechil apar semnele de oboseala in cazul meu, si dupa ceea ce am patit saptamana trecuta am decis sa nu mai alerg. Urmeaza repaus total... inainte de MPC unde inca nu stiu daca voi lua startul sau nu...


o prima si scurta pauza:


Stechil:


greu la deal:


tot in sus... tot in sus..

privind:


spre bazin:-?


ultima panta:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...