marți, 7 iunie 2011

Duatlon Tara Barsei

A inceput luna iunie a trecut ziua copilului si iata-ne ajunsi la duatlon Tara Barsei, concurs aflat la prima editie. Despre concurs in sine felicitari organizatorilor(in special lui Paul s-a vazut ca a muncit mult) cu plusuri si minusuri pana la urma a iesit ceva frumos, eu unul m-am simtit bine chiar daca am avut momente cand nu stiam pe unde e drumul sau daca sunt pe drumul cel bun. Ce sa zic viitoarea editia o sa iasa mai bine.
Ultimele pregatiri:

A fost in concurs in care nu mi-am propus nimic, doar poate sa evit problemele cu picioarele, de aceea vineri seara mi-am permis sa ma bag la somn destul de tarziu(am fost la concert IPR:D). M-am trezit sambata dimineatza, m-am dus la Nicu de unde impreuna cu el si Pupaza am plecat spre locul de start.Startul s-a dat din Valea Carbunarilor de langa viitoarele trambuline si viitoarea pista de biathlon.
Aproape gata pentru 2013:


Startul :

Am plecat destul de lejer la bitza,



la putin timp au aparut primele probleme cu bitza si am pierdut putin timp, m-au depasit cam toti.Pe urcarea spre Poiana Cristianului am mai recuperat putin dupa aia tot la vale spre locul de tranzitie
Pe drumul ce duce la cetate:


Coborarile au fost cam din cer vorba unui concurent fapt care a dus la multe trante cel putin in cazul meu, bitza nu-i punctu meu forte.
Ajung dupa bitza destul de obosit si plec pe traseul de alergare, incep sa alerg destul de incet ma simt putin obosit dar reusesc sa trec peste, pe la jumatatea traseului ma intalnesc cu Dragos si ne decidem sa mergem impreuna sa mai socializam putin ca asa e frumos:D.


Termin concursul in 3:22 un timp care nu cred ca e prea bun dar pana la urma am reusit sa evit problemele la picioare lucru care nu face decat sa ma bucure.
In concluzie a fost zi de iunie petrecuta printre prieteni:

Inca odata felicit organizatori si de aceasta data felicit si CPNT- isti care au participat la conurs in special echipa CPNT 1(Cornel si Marius) care a luat locul 3 la amatori. Sa ne vedem sanatosi la viitoarele concursuri:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...