miercuri, 1 iunie 2011

Chemarea Muntilor





Pentru mine a saptea editie a trofeului Chemarea Muntilor a inceput joi la pranz cand impreuna cu Ruxi, Dezmatz, Cornel si o masina plina cu toate cele trebuincioase pentru tabara am plecat spre Moeciu respectiv Valea Bangaleasa locul unde urma sa fie amplasata tabara. Joi nu am reusit sa sapam decat 2 gropi pentru viitoarele wc-uri.


Seara am stat in jurul focului

iar la 12 noaptea i-am urat cu toti lui Cornel La multii ani!!!(La multi ani!! si cu ocazia asta:D)
Vineri a fost ziua cea mare in care practic am montat toata tabara. Ne-am trezit pe la 10 am montat destul de repede cortul organizatorilor:

am fost la carat de busteni, am montat banerele



iar dupa aceea ne-am imbracat in costume populare pentru a intampina participanti si ceilalti cpnt-isti care veneau in tabara.
Ultimele pregatiri:


Comitetul de primire:



Rand pe rand pana aproape de miezul nopti participanti au sosit in tabara,la ora 23 a avut loc sedinta tehnica iar dupa aceea sedinta cu organizatori:


dupa care unii din noi s-au strans in jurul focului in timp ce, ceilalti s-au dus la somn.Maine e ziua cea mare!!
Sambata trezit dupa 2 ore de somn ma duc impreuna cu Teo, Smendre, Balan si Ciri in centru Moeciului pentru a pregati startul de regularitate, in tabara deja incepusera probele teoretice:

Ultimele pregatiri inainte de start:

Eugen dupa start:


Imediat cum se da startul in proba de regularitate plec spre tabara, plec impreuna cu Andreea spre P6-Saua Batrana,
Sublim:D:D



Bine ati venit"velcome:D"

P6-Saua Batrana vazut din departare:

ajungem in acelasi timp cu Eugen care alergase tot traseul.
Ne instalam in post si rand pe rand trec toti concurenti.


cand ajunge ultima echipa strangem si plecam spre tabara, cobor destul de repede, uit de durerea de la picior din ultimele saptamani,
Nu cumva sa pierzi marcajul:))


Pe aici am alergat:


ajung in tabara si plec sa stau la bariera pentru a putea facilita accesu spre/ dispre tabara. Seara ma intorc pentru a asista la proba culturala dupa aceea raman la foc pana a doua zi.
Duminica dimineatza il trezesc pe Balan(organizatorul crosului) si aflu cu stupoare ca pana la urma din lipsa de oameni numai alerg si eu crosul o sa iau parte la el ca arbitru.Dupa premiere plec spre casa , ne oprim in Bran mancam o ciorba si dupa plecam spre Brasov.
Premierea:

Ps: ink astept poze de la Ruxi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...