miercuri, 25 mai 2011

Hercules marathon





Am plecat joi impreuna cu Nusu si Balan in jurul orei 17 , am ajuns la Herculane pe la 24 dupa un lung drum, am pus cortul intr-o poiana si am dormit acolo.
Vineri dimineatza se trezim pe la 10 mancam putin si plecam spre peretii de cocotz. Eu unul nu m-am catarat deloc doar Nusu cu Balan s-au dat. Pe la 18 plecam spre zona de start pentru a valida inscrierile a lua parte sedinta tehnica.Intre timp ajunge si Luci care plecase cu 9 zile inainte pe creasta meridionarilor(felicitari Luci!!!). Seara mai stam sa asteptam si lumea dupa care mergem la somn.
Ultimele pregatiri:

Nusu la treaba:

Balan la rapel:

In asteptarea celorlalti:

A doua zi ne trezim destul de devreme si ne pregatim de start.
Ultimele pregatiri:

Startul propriu zis:


Aici totul era bine:

Startul se da la 9 fix fara nici un min intarziere, plec destul de bn pana la a 2 a urcare unde totul se rupe ajung in post , constat ca am unele defecte tehnice la stomac si de atunci incepe distractia maxima (mai mult prin boscheti de langa traseu decat pe traseu:))) pe coborarea spre catunul Inelet incep sa apara probleme tehnice destul de grave la picioare, despre care inca nu voi vorbi pentru ca nu stiu prea multe urmeaza in viitorul apropiat sa fac unele investigatii.
Postul de alientare:


Plec din post cu 2 viteze foarte incet si deloc cu gandul ca daca tot am ajuns pana aici trebuie sa termin cursa.
Tarasgrapis:


Intr-un final ajung si eu la finish in 8:08 pana la urma e bine ca am terminat:)(poze cu finishul nu am)
Bravo Luci(dupa 9 zile prin munti a mai gasit puterea sa termine un maraton):

A doua zi a trecut destul de repede ne-am balacit in Cerna ,ne-am plimbat prin imprejurimi si am fost la cloaca.Pe la 17 am plecat spre Brasov unde am ajuns in jurul orei 24.
Balaceala de duminica:D

Cerna:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...