luni, 14 iunie 2010

Trofeul Vanturarita

Locul de desfasurare al acestui trofeu a fost Valea Otasaului din Masivul Buila-Vanturarita, M-tii Capatanii. Plecam vineri dupamasa pe la ora 17 ne intalnim in autogara 2:Balan , Cornel , Smendre, Iulia, Teo mica, Andrei , Oana , Dani ,Timea Cornel mic, Bogdan , Monica, Teo , Tulcea, Victor mic,Vio , George si eu ajungem in tabara de baza pe la ora 23 dupa ce am balaurit putin prin imprejurimile ei:) acolo ne intalnim si cu Sorin, Ciri,Gogu Andreea si Andreea care desi au plecat in urma noastra au ajuns cam in acelasi timp cu noi, intindem corturile si mergem ne asezam langa focul proaspat aprins la o mica cantare care a tinut pana tarziu in noapte.
Ma trezesc sambata pe la 8 aflu ca fac parte din echipa CPNT 4(Dinozaurii) obiectivul nostru pentru teorice fiind sa facem cat mai mult in cat mai putin timp:)) iar pentru proba de regularatite fiind sa ne simtem cat mai bn.:)
Echipele CPNT:
-CPNT 1:Balan , Cornel , Smendre, Iulia, Teo mica
-CPNT 2: Andrei , Oana , Dani ,Timea
-CPNT 3:Sorin, Cornel mic, Bogdan , Monica, Andreea
-CPNT 4(Dinozaurii): Ciri, Gogu, Teo , Tulcea, Victor mic,Vio , Andreea ,George si eu

Traseul de regularitate a fost urmatorul : Valea Otasaului-Schitul Patrunsa- Muntele Albu-Curmatura Builei- Valea Otasaului.In traseul de regulatitate au avut loc si probele de alpinsm loc unde am asteptat cam 2 ore ca sa intre cei din fata noastra si proba de orientare:

Am ajuns in tabara undeva pe la ora 19 am mancat ceva am baut 2-3 beri si ne-am dus si ne-am asezat langa foc asteptand proba de cultural,

mai intai au intrat celalalte cluburi organizatori pastrand ce era mai bun pentru final verde si noi, chiar dc ordinea s-a decis prin tragere la sorti.
Umor CPNT:


imn CPNT:

cantarea continua si dupa proba pana tarziu in noapte.
Duminica dimineatza ma trezesc pe la 7 vreau sa particip la proba de cros! startul se da pe la ora 8 si un pic,

plec in ritm cu ceilalalti si pe ultima urcare nu reusesc sa mai tin pasul cu ei, intr-un final reusesc sa termin pe locul 12 sa speram ca va fi mai bn peste 2 saptamani la Trofeul Brasovului. Dupa cros a urmat premierea unde CPNT a fost la inaltime:



-Sanitar teoretic:CPNT 1-loc1
-Alpinism teoretic:CPNT 1-loc1
-Meteo teoretic:CPNT 1-loc 2
-Zona teoretic: CPNT 1 –loc 3
-Regularitate:CPNT 1-loc 1
-Alpinism practic masculin: Sorin-CPNT 3- loc 1;Dani-CPNT 2-loc 3
-Alpinism practic feminin:Iulia -CPNT 1-loc 2
-Orientare masculin: Cornel-CPNT 1-loc 2
-Orientare feminin :Teo mica -CPNT 1-loc 1 ;Oana -CPNT 2- Loc 2
Cultural : loc 2
Cros masculin :Balan -CPNT 1-loc 1 ;Dani-CPNT 2-loc 3
Cros feminin :Teo Mica -CPNT 1-loc 2
(copy-paste Balan )
ps. o sa revin si cu niste poze

Un comentariu:

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...