joi, 12 martie 2020

Povestiri din pom

M-am hotarat sa reiau blogul sau macar sa incerc, parca imi pare rau cand ma uit si vad ca am ramas cu postari restante:) ca sa aiba continuitate voi incepe cu anul 2019. 2019 a fost un an plin de ture ca niciodata, am ajuns prin multe locuri noi, am vazut multe poezii scrise de Soare am si gasit multe flori:) dar sa incepem cu inceputul. Am skiat pana in primavara moment in care natura isi recapata fardurile am avut continuitate nu am vrut sa renunt:) chiar daca majoritatea turelor au fost prin muntii judetului Brasov: Piatra mare practic si usor, rapid si binefacator, Postavarul in cautarea altor trasee fata de partiile de ski, Bucegi, Ciucas muntele cu flori si Crai muntele cu floarea proprie am ajuns si prin locuri mai indepartate Ceahlau muntele cu marea sau un binemeritat Retezat, muntele care e departe chiar si daca esti aproape de el.
O sa las mai multe poze sa vorbeasca in locul meu: ordinea e aleatorie:).
Garofita Pietrei Craiului

Drumul spre Rai -Postavarul

Cerul se joaca - Retezat

Concursul favorit -Piatra mare

Apa si granit -Retezat

Cea mai buna partie -Iezer

Ziua cea lunga - Retezat

Marcajul-Retezat

Papusa - Retezat

Drumul spre munte -Rausor-Retezat

Privind spre mari - Retezat

Dupa ploaie -Retezat

Campul cu flori- Poiana Brasov

Unde sa te intorci daca nu acasa

Laleau pestrita- Semn ca suna clopotelul

Florile ascunse ale Ciucasului

In drum spre nunta numai stiu a cata a fost- Maratonul nuntilor

Cerul scrie poezi

Brandusa - Toamna bate la usa- Sacele

Spanz- semn ca Primavara bate la geam- Postavarul

Poteci neumblate - Postavarul

Soare-bicicleta- vara- Sacele

1 decembrie-la multi ani Romania - Piatra mare

Soare- Sacele

Aproape gata-Piatra mare

Spre varf - Piatra mare

Soare - Piatra mare

Zi in natura - Piatra mare

La vale - Piatra mare

Trandafiri- Sacele

Sfatul uriasului- Ciucas

Bujori- Muntele Rosu

Acasa- Flori- Soare- Sacele

Flori ascunse- Ciucas

Soare- Toamna- Sacele

Duruitoarea-Ceahlau

Marea din Ceahlau - Ceahlau

Un capitol se termina- altul incepe- Piatra mare

Iarna - Piatra mare

In zare- Piatra mare

Culori- Sacele

Dupa ploaie- Reflexie - Sacele

Pe strada- Sacele

Cerne Maica Cerne - Postavarul

Fulgi moi asterne - Postavarul

Un alert pas de rata- Ceahlau

Soare- Zapada-Piatra mare

Nimeni sa nu-i vada urma prin zapada - Piatra mare

Nu e ceea ce pare- Noi suntem alpinisti, alergatori,skiori:))

Si pe unde merge urma i se sterge - Piatra mare

Taina din vecie, nimeni sa nu o stie - Piatra mare

Coboara coboara- Piatra mare

Soare- Pestera- Marathon7500- Bucegi

Culori- Prepeleag- Bucegi

Spre casa-Prepeleag-Bucegi

I  se citeste fericirea pe chip- Bucsoiu- Bucegi

Multicolor- Ceahlau

Sangele voinicului- Piatra craiului

In zare- Piatra craiului


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...