luni, 23 martie 2020

Planeta ski

Iarna astronomica s-a terminat, primavara a venit. Despre sezonul de ski ce sa spun a fost unul plin de lectii:) am intalnit fel si fel de oameni fiecare cu lectia lui gata sa mi-o prezinte:), nu stiu  acum in ce masura am reusit sa invat cate ceva de la fiecare.
Au fost cateva zile in care am prins culorile diminetii in Postavarul, au fost zile pline de ski cu copii sau pe foci, zile cu o tura sau mai multe, am incercat sa raman pe directia pe care mi-am propus-o.
Primavara incepe cu lectiile pe care le are de oferit sa vedem ce are in program inceputul arata promitator.
Pozele sunt in mare parte ale mele dar le multumesc si celor pe ale caror poze le-am folosit: Radu, Sergiu, Alin, Vali si ceilaltii:)
Soare si schiuri combinatia pentru o zi buna-Postavarul

La coada- Postavarul

Mesaj- Postavarul


Plaja- Postavarul
Raspunsul - Postavarul

Amestec- Sacele

Culori de Faurar - Sacele

Lumina - Sacele

Tricolor - Sacele

Urma- Postavarul

Ziua cea lunga - Postavarul

A inceput - Postavarul

Fermecati - Postavarul

O noua zi - Postavarul

Bucurie- L-am prins si pe asta - Postavarul

Ne-am dus ca zicem ca am fost - Postavarul

Un nou capitol- Pe drum intr-o duba:)

Prin padure - Vladeasa

La deal - Vladeasa

Spre vale- Vladeasa

Timpul s-a oprit- Vladeasa

Povesti- Vladeasa

Am vazut drumul prin padure- Sacele

Culori- Postavarul

Am furat mireasa- Postavarul

Bucurie- Vladeasa

Soarele lumineaza drumul spre El-  Postavarul

Drumul- Postavarul

Recapitulare inainte de primele teste- multumesc-  Postavarul

In zare- Postavarul

Cel mai bun prieten- Postavarul

La stana- Baiului

Drumul spre munte- Baiului

A trecut - Piatra mare

Tot urcand- Piatra mare

Cam ceata- Piatra mare

Padurea de argint - Poiana Brasov
Pe panta abructa- Postavarul

Padurea- Postavarul





Spre varf- Postavarul

O noua poveste- Predeal

Soare- Predeal

Prietenul alb- Sacele

Campul cu flori- Poiana Brasov

Flori de crin din ceruri ploua- Poiana Brasov

Soare- Bucegi

Finala- Bucegi

Urma- Bucegi

La vale- Bucegi

Spanz-Primavara - Poiana Brasov

Branduse- Primavara- Poiana Brasov

Casa- Ciucas

Vestitorii- Ciucas

Amestec- Ciucas

Uriasul- Ciucas

Cetatea- Ciucas

Final de poveste- Ciucas

Soare- Postavarul

Vis- Sacele

Deasupra-Sacele

Soare-Zapada-Iarna- Sacele

Plaja - Postavarul

Timpul s-a oprit- Postavarul

Vale- Postavarul

Invatam- Postavarul

Ne-am oprit - Postavarul

Dublu- Postavarul

Dupa o sapatamana- Poiana Brasov
O zi buna- Multumesc- Ne vedem data viitoare:) -Poiana Brasov
Ultima-Reclama- Postavarul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...