vineri, 25 septembrie 2015

O zi de impins la bicicleta prin Neamtului



Duminica am plecat dimineata cu trenul spre Busteni acolo dupa o scurta poveste despre Castelul Cantacuzino...:) atat de scurta incat am ajuns sa vorbim despre Buzau:).
Am urcat pe Zamora pana in culmea principala:) de acolo am luat-o spre Azuga doar ca am facut dreapta pe sub varful Cazacu de unde a inceput sa se deschida parca tot mai frumos vorba aia panorama 360 grade de pe varful Unghia am vazut tot:) incepand cu barajul Paltinul ,Grohotis , Ciucas, Siriu, Piatra Mare, Postavarul, Piatra Craiului incredibil cum se vede de acolo si cat de frumos e. A fost si o intalnire cu niste caini de la o stana dar ok nu am avut prea mult de tras cu ei.
Cateva push bikeuri ca vorba aia daca nu impingi la ea sau nu o cari nu poti spune ca e mtb.
Cert e ca pe la ora 14 eram in saua de sub varful Paltinu de unde a urma o lunga coborare care numai coborare pe bicicleta nu prea a fost:) cu portiuni de boschetarit:) de impins la bita spre varful Tigai:)  spre saua Piciorul Caprioarei de acolo cumva ne cumva am ajuns intr-o vale paralela cu valea Garciniului de unde am luat-o la vale spre casa.
A fost o tura foarte frumoasa in care m-am bucurat impreuna cu Horia de povestile locului si de maretia naturii
Toate Bune!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...