sâmbătă, 29 august 2015

Tabara de alergare in Piatra Mare

Sambata am fost invitat de Silviu la cea de a doua tabara de alergare organizata in Piatra mare.

Am stat cu participanti, am povestit multe si marunte:) incercand sa le fac sederea cat mai placuta si bineinteles ajutand la rulat limba.:)
Tura a plecat din Bunloc a coborat in Dambu mori de unde ne-am despartit in 2 grupuri unii mai rapizi si alti mai putin rapizi eu bineinteles ca am stat cu ultimi:) am socializat cu ei:) dupa ce am ajuns pana in varf am coborat tot spre Bunloc, am mancat zmeura, am cules plante de ceai ca intr-o adevarata tabara de alergare:).
Ajunsi inapoi la pensiune eu am luat drumul spre casa.:)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...