joi, 9 iulie 2015

A inceput luna lui Cuptor...

Rau ca ploua rau ca e cald...nici cum nu e bine:)) Sambata am fost prin Ciucas voluntar la Ciucas Enduro trebuia sa inchid traseul si sa strang marcajele dar s-a oferit Smendre voluntar sa faca lucru asta asa ca din Saua Tigailor am urcat pana in varf si de acolo am coborat pe drumul a carui poveste inca nu am aflat-o dar numai este mult pana atunci. Am mai stat cu Timeea de povesti in postul ei care era la un kicker si dupa ce au trecut ultimi am strans semnele pana la finish.
Duminica am fost prin Bucegi traseul scurt: Valea Doamnele- Saua Batrana - varful Bucura- Obarsia Ialomitei - Pestera povestile au fost multe nu puteau lipsi dintr-o astfel de zone:).Pam pam .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...