joi, 4 iunie 2015

Plimbari prin locuri dragi

Un sfarsit de saptamana relaxat petrecut in muntii Sacelelui:).
 Sambata am fost prin Piatra mare pe poteci stiute si nestiute:) a fost o tura destul de lunga cat un maraton montan:) numai buna de un antrenament.
Duminica am prin Ciucas cu Andrei de la Muntele Rosu pana pe Gropsoarele numai bine sa vedem ca nu prea au inflorit bujori dar urmeaza sa revin si cand va inflori:) cam in 2 saptamani. La coborare ne-am intalnit si cu Simona si prietenele ei care tocmai veneau de la cabana Ciucas.
Luni am inceput saptamana cum am terminat-o pe cealalta dupa ce am fost voluntar la concursul de la Hanul Muresilor ar fi urmat Postavarul:) dar nu am mai ajuns asa ca am bagat o tura scurta de antrenament numai cat sa pot manca o felie de cozonac si sa bea un pahar de suc de soc:D
Numai bine !!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...