joi, 30 aprilie 2015

Voluntar la Brasovmarathon



Brasov Marathon un eveniment care numai are nevoie de nici o prezentare, se afla deja la a patra editie, la cat mai multe:)...ca in fiecare an, am fost voluntar.
Anul asta am stat in postul de la Intersectia Drumul rosu cu express, post de directionare si hidratare. Dar sa incepem cu inceputul.
Inceputul bineinteles ca e la ski:) cum iarna si-a tot facut simtita prezenta marti nu puteam sa ratez invitatia lui Balan la un ski sa vedem in ce stare e traseul:) pentru concursul de sambata:). Zis si facut un ski scurt dupa care o scurta alergare pe Crucur pana la sedinta cu voluntari de la Reduta.
Vineri am facut o scurta plimbare pe Tampa ca sa pastrez traditia ultimilor ani am luat si putina banda cu mine sa stiu pe unde sa ma intorc si  sa nu ma ratacesc:)
Sambata ziua concursului am urcat pe la Pestera de Lapte pana in postul care se afla in apropierea Gondolei:)post de hidratare, le multumesc, colegilor care m-au ajutat Gabi si Tibi dupa ce au trecut toti participanti am coborat pana sub Tampa unde am preferat sa stau in linistea poienitei de la Silvic, dupa ce au coborat toti am hotarat ca de ce sa merg eu in Piata Sfatului sa-mi "urle" muzica in cap asa ca am urcat pana in Stechil ,si nu am fost singur MC Catalina, cineva trebuia sa-l intampine pe Vlad:) care s-a hotarat odata ajuns in oras sa ne arate Brasovul Vechi(cetate, biserici, bastioane, strazi)multumim.
Cred ca a fost un concurs reusit  cu toate ca  eu unul cred ca am vazut unele scapari:) sper sa le fi vazut numai eu:)) si de fapt sa nu fie asa:) multe multumiri sponsorilor, voluntarilor si organizatorilor.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...