miercuri, 29 octombrie 2014

Povestiri din ultima perioada


Dupa MPC am fost prin Fagaras de la Balea pana la Podragu unde am facut o pauza mai lunga pentru a ne bucura de soarele de afara  dupa care ne-am intors inapoi spre Balea.
Despre concursul de la Azuga ce sa spun, venit dupa un cantonament intens prin Livezi m-am resimtit,  am hotarat sa ma opresc inainte de Sorica, nu are rost sa-mi fortez genuchiul, multumiri voluntarilor si felicitari echipe conduse de Silviu si Luci...
Luna octombrie am incheiat-o tot la Valeni pe la Focul lui Sumedru, cu putina treaba si putin pe la Cureasca asa cat sa iasa de 2-3 zile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...