joi, 9 octombrie 2014

Hora MPC

 O noua editie a MPC a avut loc sambata la Zarnesti, o noua sarbatoare si totodata o noua zi petrecuta in natura alaturi de oameni  dragi:) despre organizare, totul la superlativ ca toate concursurile organizate de Luci, FELICITARI!!!
Despre concurs in sine ce sa spun nu prea am avut timp de alergat in ultima perioada, am avut boboci de numarat!!:D, asa ca am plecat incet si am terminat tot la fel:))...si cu unele dureri pe la genunchi... ce sa faci se mai intampla si de astea cand nu te antrenezi, totusi important e ca m-am miscat in natura, m-am bucurat de superbul peisaj care se vedea din saua Funduri si am reusit sa termin, ii multumesc lui Manu ca m-a asteptat in ultima parte.
Totodata le mai multumesc si celor care ma incurajeaza si ma sustin mereu: Livezile Dobrinoiu, SPONSER si BUFFnumai bine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...