joi, 12 iunie 2014

Voluntar 4 munti

A trecut si editia de anul asta  a 4 Munti de fapt 3 pentru mine nu am fost voluntar decat la 3 etape,  aflat in plina perioada de recuperare dupa una dintre cele mai naspa accidentari, 3 saptamani de stat in pat... bine ca au fost doar 3:)...ce bine e sa privesti in urma si sa te gandesti ca toate au fost doar un vis urat.. dar sa revin la 4 muntii!! ca  asta scriu..scurt si fugitiv
Obisnuit cu munca de teren acum a trebuit sa fac putina munca asa de umplutura... care este la fel de importanta poate chiar mai importanta.
Am fost la Moeciu prima zi vineri am ajutat cat am putut la montat tabara si am stat prin postul de revitalizare de la sosire incurajand concurenti.
Sambata am stat la posturile din DN: Valea Urdii respectiv intersectie Sirnea incurajand si directionand concurentii, seara a trecut repede planuind ziua de duminica si glumind, despre ziua trecuta.
Duminica am stat intr-un post prin Fundatica dupa care m-am intors in tabara unde nu am facut mare lucru am stat in post la bariera pentru directionare pana cand bariera a fost ridicata , dupa premiere am ajutat cat am putut la strangerea taberei si seara am plecat spre casa.
Atmosfera cum numai la concursurile pe etape din seria CarpathianMan intalnesti felicitari organizatorilor si tuturor participantilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...