miercuri, 14 mai 2014

Ecomarathon




A trecut si editia de anul acesta a Ecomarathon, am ales sa particip tot  la cros  nu e inca anul terminat am timp sa tot bag maratoane:)) pana atunci insa trebuie sa invat sa privesc spre cer ca sa zic asa...:) am plecat tare poate prea tare pentru ritmul cu, care sunt eu obisnuit dar nu-mi venea sa cred cat de bine ma simteam:) am uitat sa reduc din viteza odata panta inceputa asa ca am platit scump m-am sufocat putin:) bine ca nu am vazut celebra buturuca de pe prima urcare ca, cine stie poate chiar as fi stat un pic:)) sa ma linistesc:)).
Odata ajuns la Mandru am inceput sa privesc spre cer:) in toate directiile:) se vedea prea frumos, nu ma puteam abtine, am si uitat cat de frumoasa e zona..:) a urmat apoi urcarea spre scoala din Fundata ultima bucata de traseu care se suprapune cu, cel de la 3 munti pentru ca inca de la start numai cu gandul la 3 munti am fost, prea multe bucati din traseu care coincid:).
A urmat apoi o bucata prin Fundata cu o vedere minunata spre Bucegi si Crai si apoi coborarea spre Moeciu care a trecut destul de repede privind spre Bucegi.



Despre organizarea numai cuvinte de lauda toate bune si frumoase, felicitari voluntarilor si fotogrfilor care au infruntat ploaia, intre timp au intervenit altele.... cat de mic e omul...in fara nepravazutului ...facem planuri ne gandim las ca fac una sau alta....spun numai 3 cuvinte: concediu medical, fisura....cantonament ... pat.

Dati un vot aici va rog  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...