duminică, 14 iulie 2013

Plimbari de weekend si oameni dragi

 Sambata am vrut sa fac o tura de cicloturism, planuri mari mon- cher pana in Poiana Marului:)) impreuna cu Horia si Gabi dar odata plecati in ea si ajunsi pe Domeniul Magurele locul unde te simti ca pe Marte:)) am incurcat un pic potecile, dar tot raul spre bine:)) ca de obicei..:D am urcat poiana din rasnov si am coborat spre Brasov:)
Duminica am plecat cu surle si trambite:)) din Sacele cu Gabi si Miha deasemena planuri mari pana in Piatra  mare dar dupa ce ne-am lenevit pe drum:D am hotarat ca, cel mai bine urcam in curmatura Turchesiului si de acolo o luam spre casa. Am mancat zmeura am adunat tot felul de plante care mai de care mai miraculoase:D si mai sanatoase:D
Au fost 2 zile frumoase dupa care pot spune ca am inceput sa las toate accidentarile si muscaturile in urma:D si in curand imi voi putea testa noi papuci:)) ca trebuia sa ma laud un pic la urma:)). Numai bine!!!
PS: concediu placut Doctore!!! bafta la stop:P

2 comentarii:

  1. Buna ziua,

    Sunt interesat de o colaborare cu site-ul dumneavoastra. Daca doriti sa colaboram va rog sa ma contactati la aceasta adresa de email pentru a discuta mai pe larg. Pentru ca acest email sa nu fie catalogat drept "Mesaj nedorit" am evitat sa scriu aici adresa site-ului dumneavoastra asa ca va rog, atunci cand imi veti raspunde, sa precizati si adresa site-ului dumneavoastra.

    Cu stima,
    Daniel Stroe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ziua, colaboram daca siteul dumneavoastra are aceeasi tema, respectiv calatoriile,muntele ...sa-mi trimiteti adresa , adresa mea o gasiti in bara.
      numai bine
      lulian

      Ștergere

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...