miercuri, 3 iulie 2013

Plimbare Bucegi

Cum mana a inceput sa-si mai revina:) multumesc tuturor pentru gandurile bune..am zis sa scriu despre tura de duminica, nu duminica care tocmai a trecut ca weekendul asta am stat acasa sa-mi revin:) si sa ma bucur de minunata Corsica si primele etape din turul Frantei, de parca as merge  in maini:)) dar parca totusi imi sunt dragi  nu as renunta asa usor la ele:))

Asa  ca sa nu stau acasa am fost prin Bucegi, cu gandul mai mult la 7500:)) decat la tura:P, probabil si din cauza traseului propus, asa ca am plecat de la domeniul din Poiana Tapului impreuna cu Razvan, Adrian si Raluca am trecut pe la Poiana Stanii, Schit,cota 1400, cota 2000 pana in Padina acolo planuisem sa ne bagam pe valea Tatarului doar ca nu am tinut cont ca vremea nu ne lasa asa ca am facut cale intoarsa, cu mica excala si o coborare pe Piciorul Pietrei Arse. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...