luni, 17 iunie 2013

Retezat Trail race



Am plecat spre Cheile Butii impreuna cu Tibi, Elena, Amalia si Mircea vineri la 4 pentru a lua parte la Retezat trail RACE un concurs care desi este numai la a 2 a editie nu cred ca mai are nevoie de vreo prezentare,numai nume tari la start, bine ca  ajung mai devreme ca anul trecut:)) pe la 12 deja pusesem cortul mult mai bine ca anul trecut:D asa ca am timp sa ma odihnesc..prea mult timp chiar:).
Sambata ziua cea mare dupa ce mananc mai stau pe la standul Sponser nu prea ma incalzesc am timp...pana in Buta la start e tot timpul...plec incet ma joc un pic de a soarecele si pisisa cu Smendre si Cornel ...vremea e minunata de priveliste nu mai spun nimic...asa ca sa avem treaba...pana in saua Scorota concursul se incalzeste:)) de acolo pana in Buta o coborare un pic tehnica cu putina grija reusesc sa trec de partile tehnice pe fals platul care duce la stana Buta "imi rup gatul":(( din neatentie cad nu simt mare lucru, asa ca ridic, cand ma uit la palma stanga o mica gaura vad osul ma opresc, din inertie bag palma in gura ca sa opresc sangerarea..intre timp sunt ajuns si de Cornel care se sperie un pic, cand ma vede cu gura plina de sange...dar nu-i nimic grav il linistesc eu ajung  pana in Buta cumva, trag buff-ul care il aveam la mine peste gaura si o iau la pas spre nu se mai pune problema de alergat...durerea e prea mare nu ca as alerga in maini dar tot doare...:))
Ajuns in Buta reuesesc sa-i speri si pe cei de acolo:)) inca fiind murdar de sange pe la gura..ma gandesc DOCTORE!!!! unde esti????.sunt tentant sa continui dar stiu ca nu are sens  asa ca dupa ce reusesc, cei din post sa-mi opreasca sangerarea cobor cu Atv-ul celor de la salvamont apoi cu masina pana la sosea de unde sunt preluat de salvare si dus la Uricani pentru o radiografie, ceva dezinfectant si nu in ultimul rand cateva copci...dupa care ma intorc in tabara unde sunt asteptat de Balan si Cornel care erau ingrijorati.
Dupa ce s-au linistit si ceilalti i-am mai incurajat pe cei care terminau...seara ne-am strans in jurul focului pana pe la 12 dupa care am plecat spre corturi
Despre organizare numai cuvinte de lauda..traseul bine marcat, puncte de revitalizare foarte bine asezate si oameni care te incurajau la tot pasul..felicitari si multumiri organizatorilor si voluntarilor din posturi.
Duminica am facut o tura pe Piatra Iorgovanului un traseu foarte accesibil  pe care nu am fost decat o singura data la Iorgovanul night,dupa am plecat spre casa.
Multumesc, celor care si-au facut griji pentru mine...nici nu stiu ce mai urmeaza.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...