marți, 23 aprilie 2013

Piatra mare-Muntele familiei tale




Cum sambata am fost la Zarnesti pentru Honey Energy Cup un concurs la care vorba aia nu prea am facut treaba:)) dar cel mai important m-am simtit bine  si m-am relaxat dupa o saptamana lunga de munca.
Duminica am fost in Piatra Mare- muntele familiei tale:) ce slogan  de marketing ar fi asta:)) ultima oara in Piatra Mare am fost in decembrie: rusine sa-mi fie:))!! asa ca faptul ca din 7 oameni care trebuiau sa vina ne-am strans intr-un final numai 3 nu a insemnat mare lucru, m-am obisnuit in dimineata in care organizez ceva sa fiu anuntat de cei care trebuiau sa vina ca numai vin:))...deci lucru asta nu prea mai conteaza:) daca noi ne plangem ca ploua afara,Luci ce sa mai zica:))?, cu gandul la intrebarea asta  am plecat eu, Horia si Raluca.
Pe o vreme care aducea mai mult a vara decat a primavara ploaie -soare-ploaie -soare:)) pana l-a urma  am fost cuminti si s-a luminat de tot:P
Tura a fost una clasica 7 scari  alene asa:)) dupa a urmat o masa copioasa la cabana cu gandul ca vom cobora dupa  ca n-are rost sa urcam pe ceata pana in varf-numai ca surpriza pana sa plecam noi se lumineaza de tot asa ca hai spre varf  sa stam la plaja si sa facem poze:))).
Coborarea  am facut-o pe Familiar pana ne-am intalnit cu Balan care iesise sa se plimbe si el putin ca tot alergatorul de rand:)) dupa am intrat pe Drumul Tiganilor pana in Dambu Mori unde am stat la o bere si am plecat spre casa.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...